خروج فوری بایننس از روسیه: دلیل این تصمیم چیست؟

خروج فوری بایننس از روسیه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، با انتشار پست وبلاگی، خبر از فروش فوری شعبه خود در روسیه داد. خروج فوری بایننس از روسیه ناشی از فشارهای نظارتی بود که بر روی این صرافی اعمال می‌شد.

خروج فوری بایننس از روسیه

صرافی ارزهای دیجیتال Binance امروز در یک پست وبلاگی اعلام کرد که برای فروش شعبه خود در روسیه با CommEX توافق کرده. این فرایند ممکن است تا یکسال طول بکشد.

همچنین طبق گزارشات، دارایی کاربران روسی که در این صرافی فعالیت داشتند، در امنیت کامل است. نوح پرلمن در رابطه با این موضوع بیان کرد:

وقتی به آینده نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که فعالیت در روسیه با استراتژی انطباق بایننس سازگار نیست. ما به رشد طولانی مدت صنعت Web3 در سرتاسر جهان اطمینان داریم و بر روی ۱۰۰ کشور دیگری که در آن فعالیت می‌کنیم، تمرکز خواهیم کرد.

خروج فوری بایننس از روسیه

فرایند مهاجرت برای کاربران یک فرایند سیستماتیک است. بایننس و CommEX برای اطلاع رسانی به کاربران درباره نحوه انتقال دارایی های خود با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

برخی از کاربرانی که به تازگی در این صرافی ثبت نام کرده‌اند، بلافاصله به CommEX هدایت خواهند شد. بایننس طی چند ماه آینده کلیه مبادلات و عملیات تجاری در روسیه را متوقف خواهد کرد.

منبع: coinotag

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.