استفاده مردم السالوادور از کیف پول Chivo: کاربران کیف پول Chivo به ۲٫۱ میلیون نفر رسید!

استفاده مردم السالوادور از کیف پول Chivo
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ مهر ۱۴۰۰

کشور السالوادور از جمله اولین کشورهایی است که بیت کوین را به عنوان پول ملی خود تعیین کرد. به تازگی رئیس جمهور این کشور اعلام کرده که یک سوم جمعیت این کشور از کیف پول جدید بیت کوین که Chivo نام دارد، استفاده می‌کنند. برای اطلاع از خبر استفاده مردم السالوادور از کیف پول Chivo با بیتستان همراه باشید.

نایب بوکله (Nayib Bukele) رئیس جمهور کشور السالوادور، ادعا می‌کند که ۲/۱ میلیون نفر از جمعیت این کشور از کیف پول چیوو استفاده می‌کنند که تحت حمایت دولت قرار گرفته است. رئیس جمهور السالوادور که در توییتر بیش از ۲/۹ میلیون دنبال کننده دارد، در توییتی اعلام کرد:

چیو پس از گذشت سه هفته از فعالیتش، امروز بیشتر از هر بانک دیگری کاربر دارد.

توییت نایب بوکله

کیف پول Chivo در اوایل ماه سپتامبر، زمانی که کشور السالوادور بیت کوین را به طور رسمی، ارز قانونی خود اعلام کرد، ایجاد شد. این کیف پول به افراد این امکان را می‌دهد تا به راحتی از هر جای دنیا پرداخت‌های خود را با بیت کوین انجام دهند.

کیف پول چیوو در هر دو سیستم عامل android و ios قابل اجرا است. طبق گزارشات Coin telegraph، صرافی ارز دیجیتال Bitso که در مکزیک قرار دارد، تمامی خدمات مربوط به کیف پول Chivo را ارائه می‌دهد.

علت پذیرش بیت کوین در السالوادور

آخرین بیانات بوکله نشان می‌دهد که قانون پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی در سراسر کشور با استقبال خوبی مواجه شده است. به طور دقیق علت استقبال مردم السالوادور از کیف پول Chivo به دلیل این بود که به همه کاربران خود ۳۰ دلار بیت کوین هدیه می‌داد. بر اساس نظرسنجی اخیر Sherlock Communications، بیش از نیمی از مردم السالوادور با بیت کوین آشنایی ندارند.

دولت السالوادور در تلاش است تا خزانه خود را با بیت کوین پر کند. السالوادور حداقل دو بار از کاهش قیمت بیت کوین جلوگیری کرده است.

به نظر شما علاوه بر کشور السالوادور، کشورهای دیگر هم بیت کوین را به عنوان پول قانونی خود قبول می‌کنند؟

منبع خبر: cointelegraph

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.