تریدینگ‌ویو: مردم عاشق بیت کوین و تسلا هستند!

بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

در سراسر آمریکا حرف از بیت کوین و تسلا است.

به گزارش این وب سایت تحلیلی، در حال حاضر به لطف سالی عالی برای این دو دارایی، همه چشم‌ها به بیت کوین (BTC)، بزرگ‌ترین کریپتوکارنسی در کوین‌مارکت‌کپ، و تسلا (TSLA)، یک شرکت اتومبیل که توسط میلیاردر بی نظیر ایلان ماسک (Elon Musk)، اداره می شود، دوخته شده است.

براساس آمارهای ژوئیه (تیر) که توسط وب‌سایت تحلیل نمودار مالی TradingView و در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) منتشر شده است، سهام قابل تجارت شرکت تسلا به نام TSLA، در حال حاضر نسبت به هر دارای قابل سرمایه گذاری دیگری، بیشتر توجه مردم آمریکا را به خود جلب کرده است و پس از آن رمزارز بیتکوین دومین سرمایه محبوب در لیست است.

همچنین TradingView، خاطرنشان کرد که علاقه به بیت کوین به میزان قابل توجهی در شهرهای واشنگتن، کالیفرنیا و اورگان در حال افزایش است. در این گزارش آمده است که: «غربی‌ها عاشق رمزارزها هستند.»

همچنین در این گزارش اضافه شده است که بوئینگ سومین سهام در رتبه بندی و شرکت‌ هواپیمایی آمریکایی در رتبه دهم قرار دارد.

 

با افزایش چشمگیر قیمت بیتکوین و تسلا در طول سال ۲۰۲۰، توجه به این دو دارایی به شدت در حال افزایش است. قیمت بیت کوین در ماه مارس (اسفند) پس از ترس‌های ایجاد شده از بیماری همه‌گیر کوید-۱۹ نزدیک به ۳,۸۰۰ دلار رسید؛ با این‌حال قیمت این رمزارز به سرعت تصحیح شد و در ماه‌های بعد ناگهان افزایش یافت و به ۱۲,۰۰۰ دلار رسید.

به صورت مشابه نیز، قیمت TSLA در ماه مارس و قبل از رسیدن به ۱,۷۵۰ دلار در ماه ژوئیه (تیر)، نزدیک به ۳۵۰ دلار کاهش یافت.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و بنیان‌گذار شرکت تولید کننده محصولات صنایع هوافضایی  SpaceX ، با فضای کریپتوها غریبه نیست؛ با این‌حال طبق گزارش‌های ارائه شده او از ماه می (May) تا کنون تنها ۰/۲۵ بیتکوین داشته است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.