ارزش بازار بیت‌کوین از تسلا پیشی گرفت

پیشی گرفتن ارزش بازار بیت کوین از تسلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ آبان ۱۴۰۰

امروز بیت‌کوین با رشد قیمت و رد شدن از مرز 65 هزار دلار، تیتر اول اکثر خبرگزاری‌ها را از آن خود کرد. رشد سریع بیت‌کوین باعث شد تا این ارز دیجیتال محبوب به رتبه هشتم دارایی‌های برتر برسد و چیزی که بیشتر از آن توجه همگان را به خود جلب کرد، پیشی گرفتن ارزش بازار بیت کوین از تسلا بود. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات این خبر را بخوانید.

پیشی گرفتن ارزش بازار بیت کوین از تسلا

پس از افزایش ارزش بازار ارزهای دیجیتال و پیشی گرفتن ارزش بازار بیت کوین از تسلا، این رمزارز در جایگاه هشتم دارایی‌های برتر قرار گرفت. بیت‌کوین اکنون بیشتر از پیش به نقره نزدیک شده است. لازم به ذکر است که نقره با 1.3 تریلیون دلار ارز، در جایگاه هفتم باقی مانده است.

با رسیدن مجدد بیت‌کوین به ATH قبلی، ارزش بازار آن به 1.25 تریلیون دلار می‌رسد که برای پیشی گرفتن از تسلا و سود بیشتر در برابر متا  یا همان فیسبوک قبلی کافی است.

دارایی‌های برتر از نظر ارزش بازار

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز به ATH جدید 3 تریلیون دلار رسیده است. این رکورد جدید بازار رمزارزها را بالاتر از غول‌هایی مانند مایکروسافت و اپل قرار می‌دهد. این دو شرکت رتبه های دوم و سوم را در دارایی‌های رتبه بندی شده بر اساس ارزش بازار دارند.

جایگاه اول متعلق به طلا است و در حال حاضر هیچ رقیبی ندارد. ارزش بازار ارزهای دیجیتال برای رسیدن به جایگاه نخست که طلا با ارزش 9 تریلیون دلار آن را تصاحب کرده است، باید چهار برابر شود.

شایعه فروش ۱۰ درصد از سهام تسلا برای خرید بیت کوین توسط ایلان ماسک

برای خواندن جزئیات خبر کلیک کنید

با توجه به ماهیت بی‌ثبات بیت‌کوین و به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال، ممکن است ارزش سرمایه آن به سرعت تغییر کند و به رتبه هشتم بازگردد و شرکت ماسک به جایگاه هفتم بازگردد.

همچنین لازم به ذکر است که در حال حاضر سهام TSLA در مقابل بازار NASDAQ، تقریبا 7 درصد کاهش یافته است. فروش سهام TSLA با نظرسنجی توییتری ایلان ماسک در مورد اینکه آیا او باید از فروش سهام خود برای پرداخت مالیات اجتناب کند یا خیر، دنبال می‌شود.

در زمان انتشار، بیت کوین با 66,000 دلار با سود روزانه 4.2 درصد معامله می‌شود و در بالاترین سطح قبلی خود تثبیت شده است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.