ارزش بازار سولانا از کاردانو پیشی گرفته است!

سولانا از کاردانو پیشی گرفت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آبان ۱۴۰۰

سولانا رمزارز قدرتمند دوباره به عرصه رقابت برگشته است، این رمزارز که به قاتل اتریوم نیز معروف است، به سرعت در حال پیشرفت است. سولانا پس از پشت سر گذاشتن ریپل، این بار از کاردانو نیز پیشی گرفت. پیشی گرفتن سولانا از کاردانو، این رمزارز را از جایگاه ششم به پنجم انتقال داد. با بیتستان همراه باشید.

بر اساس داده های ارائه شده توسط CoinGecko، سولانا برای اولین‌بار در تاریخ خود از ارزش بازار کاردانو پیشی گرفته است. در زمان انتشار این خبر، ارزش دو قاتل اتریوم به ترتیب 70 و 67 میلیارد دلار است. پیشی گرفتن سولانا از کاردانو این رمز ارز را به رقابت تنگاتنگ با اتریوم نزدیک می‌کند.

پیشی گرفتن سولانا از کاردانو

پس از راه اندازی قراردادهای هوشمند در اوایل سپتامبر، رالی کاردانو متوقف شد. سپس در ماه اکتبر، در حالی که اکثر رمزارزهای بازار ارزهای دیجیتال رشد قابل توجهی کردند، توکن ADA با کاهش 7 درصدی مواجه شد. کاردانو در سال 2021 تا 980 درصد رشد کرده است. با این حال، این پیشرفت‌ها در مقایسه با رالی شگفت انگیز 17,319 درصدی سولانا ناچیز به نظر می‌رسد.

ETFهای اتریوم در انتظار تایید SEC

برای خواندن جزئیات خبر کلیک کنید

اکنون سولانا تنها 2 درصد با رسیدن به بالاترین قیمت خود فاصله دارد. در 28 اکتبر سولانا هدف‌گذاری جدیدی برای ارزش خود تعیین کرد. قیمت هدف‌گذاری شده برای سولانا، 219 دلار گزارش شده بود.

اتریوم یکه‌تاز بازار آلت‌کوین‌ها

اکنون چهار رمزارز که رقبای اصلی اتریوم هستند، در بین 10 رمزارز برتر بازار قرار دارند. بایننس اسمارت‌چین (Binance Smart Chain)، سولانا (Solana)، کاردانو (Cardano) و پولکادات (Polkadot) رقبای اصلی اتریوم در بازار رمزارزها شناخته می‌شوند.

با این حال، دومین ارز دیجیتال بزرگ از عرصه رقابت پا پس نمی‌کشد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
کاردانو سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.