ارز بازی مرکب (SQUID) در عرض ۱۰ روز، به حجم معاملاتی ۹ میلیون دلار رسید!

ارز بازی مرکب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۸ آبان ۱۴۰۰

سریال بازی مرکب (Squid Game) که محصول کره جنوبی است، به تازگی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. بر اساس این سریال، بازی به نام Squid Game در بستر بلاک‌چین راه اندازی شده که توکن مخصوص خود را به بازیکنان می‌دهد. ارز این بازی بلاک‌چینی، SQUID نام دارد که از زمان انتشار، توانسته رشد زیادی کند. با بیتستان همراه باشید تا ارز بازی مرکب را بررسی کنیم.

بازی جدید Squid Game که مبتنی بر بلاک‌چین است، بر اساس سریال کره‌ای بسیار محبوب با همین نام به تازگی عرضه شده و از زمان عرضه در چند روز گذشته به سرعت رشد کرده است.

SQUID توکن درون برنامه‌ای این بازی است که به یک پدیده در کشور و سراسر جهان تبدیل گردیده. این بازی که مبتنی بر بلاک‌چین است، امکان کسب درآمد را برای بازیکنان خود فراهم می‌آورد و از زمانی که در ۲۰ اکتبر راه‌اندازی شد، شاهد موفقیت‌های باورنکردنی بوده.

در این سریال اینترنتی، عواقب مرگباری برای شرکت‌کنندگان به وجود آمد، اما در بازی مبتنی بر بلاک‌چین قطعا این گونه نیست و افراد می‌توانند در قالب چندین مسابقه آنلاین با هم به رقابت بپردازند.

با این وجود، شرکت در بازی‌های این بازی رایگان نیست. برای هر یک از راندهای موجود در بازی یک جایزه SQUID توکن به شما داده خواهد شد. در حال حاضر، ششمین و آخرین دور مسابقات دارای هزینه ورودی ۱۵,۰۰۰ SQUID معادل ۱۱۷,۰۰۰ دلار را دارد. (هر توکن SQUID، حدود ۷/۸ دلار ارزش دارد)

مسابقات طراحی شده از روی مسابقات انجام شده در داخل خود بازی الهام گرفته شده‌اند، مثل بازی چراغ قرمز، چراغ سبز. بازی‌های دیگر عبارتند از: طناب کشی، حک کردن یک شکل بدون شکستن قالب و … .

افزایش قیمت ارز بازی مرکب (SQUID):

در این میان، قیمت SQUID با سرعتی بالا رو به افزایش خود ادامه می‌دهد. پس از این که ارز بازی مرکب سه‌شنبه گذشته راه اندازی شد، در زمان انتشار این خبر، از ۰/۰۱۲ دلار به ۷/۸۰ دلار رسیده است.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

نبرد بین Steam و Epic Games در حوزه رمزنگاری و بازی‌های بلاکچینی

هشدار در مورد خرید ارز SQUID

با این حال، همه چیز آن گونه که انتظار می‌رود، بدون مشکل هم نیست. SQUID تاکنون فقط در Pancakeswap قابل خریداری است و Coinmarketcap هشداری را در کنار قیمت توکن منتشر کرد و بیان می‌کند که چندین گزارش دریافت کرده، مبنی بر اینکه کاربران قادر به فروش توکن‌های خود در پلتفرم Pancakeswap نیستند.

این درحالی است که حجم معاملات انجام گرفته روی این توکن، بیش از ۹ میلیون دلار بوده است.

با وجود این که تنها یک پلتفرم برای خرید و فروش توکن موجود است، احتمال بروز مشکلات زیادی در خرید و فروش این توکن تا زمان فهرست شدن آن در دیگر پلتفرم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال بالا خواهد بود.

منبع: cryptodaily

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.