توکن STX با رشد ۵۷ درصدی به ۲/۳ دلار رسید!

توکن STX با رشد ۵۷ درصدی به ۲/۳ دلار رسید!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ مهر ۱۴۰۰

ارز دیجیتال بیت کوین بعد از رشد دوباره‌ای که از دیروز داشته، موجب شده تا آلت کوین‌ها مثل توکن STX رشد چشمگیری داشته باشد. این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۵۷ درصد افزایش ارزش پیدا کرد و به قیمت ۲/۳ دلار خرید و فروش شد. با بیتستان همراه باشید تا رشد ۵۷ درصدی توکن STX را بررسی کنیم.

تقاضا برای Stacks، بلاک چینی که بیت کوین را با قراردادهای هوشمند ترکیب می‌کند، در حال افزایش است. قیمت توکن آن یعنی STX در ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷ درصد افزایش یافته و به ۲/۳ دلار رسید.

حرکت انفجاری STX باعث شد تا این ارز رمزنگاری شده، سیزده پله در رتبه بندی بازار جهانی صعود کند.  STX با سرمایه ۲/۹ میلیارد دلاری اکنون ۵۵مین ارز رمزنگاری شده بزرگ در جهان به شمار می‌رود.

بلاک چین Stacks از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند، اما همه معاملات آن به صورت بیت کوین انجام می‌شود. مونیب علی (Muneeb Ali) بنیانگذار Stacks، ماه گذشته آن را در Decrypt به عنوان “Layer 1.5” توصیف و آن را از راه حل‌های Ethereum Layer 2 مانند Arbitrum یا Polygon متمایز کرد.

بازار NFT Stacks افزایش می‌یابد:

نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد بازار NFT Stacks در حال افزایش است. روز دوشنبه، آبراهام فینلی (Abraham Finley) مجموعه‌ای از NFTهای Bitcoin bird با ارزش ۸۰۰۰ دلار را در کمتر از یک ساعت در بازار Stacks فروخت.

تا روز پنج شنبه، Bitcoin Birds تبدیل به بیشترین مجموعه NFT در Stacks شده بود، به طوری که ۱۶,۶۵۱ STX (حدود ۲۱,۰۰۰ دلار) در ۲۴ ساعت معامله کرد. CryptoPunks StacksPunks نیز این هفته عملکرد خوبی داشت. StacksPunks در حال حاضر حدود ۶۲۰,۵۲۸ توکن STX معادل ۱/۳ میلیون دلار معامله کرده است.

با این حال سرمایه گذاران STX به وضوح در مورد چشم انداز افزایشی NFT بیت کوین و محصولات مالی غیرمتمرکز با پشتیبانی بیت کوین هیجان زده هستند.

منبع: decrypt

تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.