کاهش ۱۰ درصدی قیمت توکن‌ YFI

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مهر ۱۳۹۹

توکن‌ ییرن فایننس (YFI) که با ۶۰ درصد کاهش قیمت معامله می‌شدند، یک بار دیگر کاهش قیمت را تجربه کردند. توکن ییرن فایننس، در پایین‌ترین مقدار خود با ۱۲ هزار دلار و در بالاترین مقدارشان، با ۱۹ هزار دلار معامله می‌شدند. این توکن‌ها در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰٪ کاهش یافتند و با ۱۶ هزار دلار معامله شدند. تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال، قیمت جدید توکن‌های YFI را  ۳۳ درصد زیر قیمت بازار محاسبه کردند. 

نکته قابل توجه در مورد قیمت توکن‌ YFI، رابطه معکوس آن با رشد بازار دیفای است. در حالی که بازار دیفای توسعه پیدا می‌کند، ییرن فایننس از پروژه‌های دیفای خارج می‌شود. پس از اعلام انصراف آندره کرونژ، از پروژه‌های دیفای، ییرن فایننس روند نزولی‌اش را سریعتر طی کرد. 

آندره کرونژ، روز گذشته در توییتی اعلام کرد از پروژه‌های دیفای خارج می‌شود. همچنین بنیان‌گذار ییرن فایننس، در مصاحبه‌ای که با سایت کوین دسک داشت، درباره علت ترک پروژه‌های دیفای توضیحاتی داد.

مدت‌هاست که قیمت توکن YFI، از نقطه اوج فراتر نرفته است. به نظر می‌رسد در صورتی که قیمت توکن‌های برای مدت کوتاهی ۱۵۶۰۰ دلار نگه‌دارد، نتایج مثبتی را دریافت می کند. تحلیل‌گران در ماه آگوست (مرداد ماه)، عنوان کردند توکن‌هایی که در اکوسیستم ییرن فاین تولید می‌شوند، افزایش قیمت خواهند داشت. بر اساس این ایده، قیمت توکن YFI، از ۱۲ هزار دلار می‌گذرد و به ۱۵۶۰۰ دلار خواهد رسید.

طبق گزارش نیوزبی‌تی‌سی (newsbtc)، متامسک (MetaMask)، ماهیانه ۱ میلیون کاربر فعال دارد که نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است. متامسک، یکی از کیف پول‌های رسمی و معتبر شبکه اتریوم است. این کیف پول به صورت افزونه‌ای روی مرورگرهای گوگل کروم، فایرفاکس، بریو و اپرا قابل دانلود است. 

توکن‌ YFI، به پروژه‌های دیفای بستگی زیادی دارد. در ماه آگوست، قیمت توکن ییرن فایننس، همزمان با رشد پروژه‌های دیفای، افزایش می‌یافت.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.