قیمت BNB به پایین‌ترین سطح یک سال اخیر خود سقوط کرد!

سقوط قیمت BNB به پایین ترین سطح یک سال اخیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: به دنبال همکاری بایننس با کاربران روسی برای خارج کردن دارایی‌های خود از این کشور، توکن بومی آن یعنی BNB به شدت افت کرد. به گفته‌ی فعالان بازار ارزهای دیجیتال، سقوط قیمت BNB به پایین ترین سطح یک سال اخیر می‌تواند بر قیمت دیگر رمزارزها نیز تاثیر بگذارد.

سقوط قیمت BNB به پایین ترین سطح یک سال اخیر

توکن بومی صرافی بایننس که با نام BNB شناخته می‌شود، به شدت افت کرد. یکی از دلایل اصلی این افت قیمت، کمک صرافی بایننس به کاربران روسی در جهت خارج کردن پول خود به خارج از کشور است.

سقوط قیمت BNB به پایین ترین سطح یک سال اخیر

به دنبال انتشار این خبر، بررسی‌های نظارتی افزایش یافت و در نتیجه قیمت توکن بومی آن یعنی BNB افت کرد. این توکن اوایل بعد از ظهر سه شنبه به ۲۰۴ دلار سقوط کرد که پایین‌ترین سطح قیمت ثبت شده از ژوئن ۲۰۲۲ است.

شایان ذکر است که در طول یک هفته گذشته نیز قیمت آن، ۱۴ درصد افت کرده بود. کاهش بیشتر قیمت این توکن نیز می‌تواند بر قیمت توکن‌های محبوب بازار ارزهای دیجیتال تاثیر زیادی داشته باشد.

برخی از ناظران بازار مدعی هستند که ممکن است بایننس با فروش بیت‌کوین‌های خود ارزش این رمزارز را پایین بیاورد. در کنار افت BNB در بعدازظهر امروز، قیمت بیت‌کوین (BTC) نیز به پایین‌ترین حد خود یعنی به زیر ۲۵,۸۰۰ دلار سقوط کرد.

منبع: coindesk

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.