با افزایش نرخ بهره و تورم، احتمال سقوط بیت‌کوین به ۱۵ هزار دلار هم بیشتر شد!

احتمال سقوط بیت کوین به ۱۵ هزار دلار با افزایش تورم و نرخ بهره
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

با افزایش نرخ بهره و تورم احتمال افت بیت‌کوین به ۱۵ هزار دلار نیز افزایش یافت. سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال کنجکاوند که آیا واقعا احتمال سقوط بیت کوین به ۱۵ هزار دلار با افزایش تورم و نرخ بهره وجود دارد؟ در ادامه با بیتستان همراه باشید.

احتمال سقوط بیت کوین به ۱۵ هزار دلار با افزایش تورم و نرخ بهره

با افزایش نرخ بهره و تورم، تحلیلگران بیان کردند که احتمالا بیت‌کوین بار دیگر تحت تاثیر این افزایش قرار گرفته و سقوط خواهد کرد.

بیت‌کوین بیش از یک ماه است در محدوده ۳۰ هزار دلار معامله می‌شود. با وجود تلاش برای رشد قیمت، این رمزارز همچنان روند نزولی دارد. بیشتر ضررهایی که در سال ۲۰۲۲ ثبت شدند، ناشی از افزایش نرخ تورم بود که با افزایش تورم نرخ بهره نیز بیشتر شد.

طبق گفته برخی افراد اگر نمودار CPI (شاخص قیمت مصرف کننده) روند نزولی داشته باشند، احتمال اینکه تورم کاهش یافته و قیمت بیت‌کوین رشد کند افزایش می‌یابد. طبق گفته این دسته از افراد، احتمالا بیت‌کوین از سطح ۳۲ هزار دلار نیز عبور خواهد کرد.

به گفته برخی دیگر از افراد، اگر نمودار روند صعودی داشته باشد، قیمت بیت‌کوین به شدت افت می‌کند. فشار فروش بیت‌کوین نشان می‌دهد که میزان ضرر و زیان سرمایه‌گذاران بیشتر از سودهای آن‌ها است.

بیت‌کوین تا چه حد افت خواهد کرد؟

با توجه به شاخص‌ها، اکنون می‌توان در نمودار بیت‌کوین الگوی یک مثلث نزولی را مشاهده کرد. این رمزارز احتمالا ضررهای بیشتری را ثبت خواهد کرد.

یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال بیان کرده که تا زمانی که بیت‌کوین این الگوی مثلث نزولی را داشته باشد، افت بیشتری خواهد داشت. حتی امکان دارد تا ۱۵ هزار دلار هم افت کند.

اگر چنین سقوطی رخ دهد، می‌توان گفت که بیت‌کوین نسبت به سطح ۶۸ هزار دلاری بیش از ۸۰ درصد افت کرده است.

منبع: Coingape

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.