با افزایش میزان فروش، بیت کوین به زیر ۳۸ هزار دلار سقوط کرد

سقوط بیت کوین به زیر ۳۸ هزار دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

بیتستان: بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان در ماه اخیر نوسانات زیادی داشت و دائم در حال تغییر قیمت بود؛ به طوری که در ساعت ۵:۰۵ دقیقه به وقت UCT در صرافی بزرگ بیت استمپ به سطح ۳۸,۵۴۷ دلار (پایین‌ترین سطح از ۱۵ مارس) سقوط کرد. سقوط بیت کوین به زیر ۳۸ هزار دلار موجب شد که دیگر ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو نیز افت قیمت داشته باشند.

بیت‌کوین در ساعت ۵:۰۵ دقیقه به وقت UCT در صرافی بزرگ بیت استمپ به سطح ۳۸,۵۴۷ دلار (پایین‌ترین سطح از ۱۵ مارس) سقوط کرد. این رمزارز در حال حاضر با قیمت ۳۸,۹۱۷ دلار معامله می‌شود. این در حالی است که بیت‌کوین در ۲۸ مارس به بالاترین سطح سالانه (۴۸,۲۳۴ دلار) رسیده بود.

سقوط بیت کوین به زیر ۳۸ هزار دلار

به دلیل اینکه فدرال رزرو ایالات متحده سیاست پولی خود را برای مهار تورم تغییر داد، این ارز دیجیتال تحت فشار قرار گرفت که به موجب آن ارزش خود را از دست داد.

در این میان، برخی از تحلیلگران پیش بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال تا سال ۲۰۲۴ یک رشد قیمتی فوق‌العاده خواهد داشت، اما تا آن زمان پر نوسان خواهد بود.

شاخص ترس و طمع کریپتو نیز نشان می‌دهد که معامله‌گران بیت‌کوین همچنان درگیر «ترس شدید» هستند.

تاثیر ریزش قیمت بیت کوین بر سایر آلت کوین‌ها

به دلیل این که بیت‌کوین به زیر ۳۸ هزار سقوط کرد، اکثر آلت‌کوین‌ها نیز در ۲۴ ساعت گذشته دچار افت قیمت شدند. به عنوان مثال: AVAX، ADA و LUNA در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد افت داشتند. در مقابل برخی از ارزهای دیجیتال همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده‌اند.

Decred (DCR) یکی از معدود ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بود که توانست با وجود افت شدید قیمت بیت‌کوین، بیش از ۲۸ درصد افزایش قیمت داشته باشد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط Coinglass، حدود ۲۲۳ میلیون دلار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته نقد شده است.

کل ارزش بازار در حال حاضر ۱/۸ تریلیون دلار است و میزان تسلط بیت‌کوین در بازار همچنان ۴۱ درصد نشان داده می‌شود.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.