صحبت های محمد العریان در مورد خرید بیت کوین در 3 هزار دلار و فروش آن قبل از 60 هزار دلار

صحبت های محمد العریان در مورد فروش بیت کوین هایش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۰

اقتصاددان معروف محمد العریان بیت‌کوین‌هایی را که به قیمت ۳۰۰۰ دلار خریده بود، درست قبل از رالی ۶۰,۰۰۰ دلاری این رمزارز فروخت. این اقتصاددان برجسته در مورد فروش بیت‌کوین‌هایش قبل از شروع رالی ۶۰ هزار دلاری در CNBC صحبت‌هایی کرد. با بیتستان همراه باشید تا به صحبت های محمد العریان در مورد فروش بیت کوین هایش بپردازیم.

محمد العریان، اقتصاددان معروف اظهار داشت که چند سال پیش مقداری بیت‌کوین را خریداری کرده بود، اما متأسفانه درست قبل از رالی به ۶۰,۰۰۰ دلاری، اقدام به فروش آن‌ها کرد.

رئیس سابق شورای توسعه جهانی دوره ریاست جمهوری اوباما گفت که مقداری بیت‌کوین را در حالی که حدود ۳۰۰۰ دلار معامله می‌شد (در زمستان ۲۰۱۸) خریداری کرده بود که به عنوان پایین‌ترین سطح این رمزارز پس از اولین رالی آن در سال ۲۰۱۷ محسوب می‌شود.

این اقتصاددان پس از این که در سال ۲۰۲۰ بیت‌کوین به سطح ATH قبلی رسید و از مرز ۱۹۰۰۰ دلار عبور کرد، کوین‌هایش را به فروش رساند. درست پس از خروج این اقتصاددان از بازار، بیت‌کوین منفجر شد و ۲۵۰ درصد رشد کرد.

ایلان ماسک و بیلی مارکوس از نرخ تورم ایالات متحده انتقاد کردند!

برای مشاهده جزئیات بیشتر، کلیک کنید

محمد العریان چه زمانی به دنبال خرید مجدد بیت‌کوین است؟

این تحلیلگر با اشاره به این که به دلیل برخی نوسانات قابل توجه در بازار این رمزارز، بسیاری از سرمایه‌گذاران ممکن است بازار را ترک کنند، گفت اگر شرایط بازار مساعد باشد، دوباره به حوزه بازار بیت‌کوین ورود خواهد کرد.

این اقتصاددان به یاد گیری و دنبال کرد اصول بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد و می‌گوید که به فناوری زیربنایی که اجازه می‌دهد بیت‌کوین در بلندمدت رشد کند، اعتقاد دارد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.