نهنگ‌های ریپل در حال جمع آوری این رمزارز: آیا قیمت افزایش می‌یابد؟

نهنگ های ریپل در حال جمع آوری این رمزارز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: نهنگ های ریپل در حال جمع آوری این رمزارز هستند. بر اساس داده‌هایی که از Santiment ارائه شده، ارزش ریپل تقریبا 4 درصد افزایش یافته و همین امر نیز باعث شده که توجه سرمایه‌گذاران به آن جلب شود.

نهنگ های ریپل در حال جمع آوری این رمزارز

نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال این بار اقدام به انباشت ریپل می‌کنند. بر اساس داده‌هایی که santiment ارائه کرده، به دنبال خرید ریپل توسط نهنگ‌های بازار، ارزش این توکن 4 درصد رشد کرد.

در مجموع 221 آدرس که هر کدام 10 میلیون تا 1 میلیارد توکن ریپل دارند، بازیگران اصلی این بازی هستند. این نهنگ‌ها در حال حاضر 16/13 میلیارد توکن به ارزش 8/71 میلیارد دلار در اختیار دارند.

جالب است بدانید، نهنگ‌هایی که 100 میلیون تا 1 میلیارد توکن ریپل دارند، نیز حدود 1/01 میلیارد دلار XRP خریداری کرده‌اند. با این افزایش، دارایی این نهنگ‌ها به 11/03 میلیارد رسید.

نهنگ های ریپل در حال جمع آوری این رمزارز

در مقابل نیز نهنگ‌هایی که بین 10 تا 100 میلیون واحد ریپل دارند، از 13 آگوست 200 میلیون توکن جمع آوری کرده‌اند. در حال حاضر نیز ارزش دارایی این نهنگ‌ها به 5/08 میلیارد دلار می‌رسد. به گفته‌ی تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، علاقه سرمایه‌گذاران به خرید توکن ریپل افزایش یافته است.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.