محدود شدن برداشت در صرافی Upbit برای کاربران احراز هویت نشده

محدود شدن برداشت در صرافی Upbit
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۰

صرافی Upbit که یکی از معروف‌ترین صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال در کشور کره جنوبی است، امروز در خبری، محدود شدن برداشت کاربران احراز هویت نشده را اعلام کرد. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات دقیق‌تری از محدود شدن برداشت در صرافی Upbit در اختیارتان قرار دهیم.

محدود شدن برداشت در صرافی Upbit

صرافی معتبر کره جنوبی به نام Upbit برداشت‌های کاربران احراز هویت نشده را محدود می‌کند تا تلاش‌های مربوط به رعایت قوانین جدید را افزایش دهد. این محدودیت‌ها موجب خواهد شد تا کاربرانی که به صورت کامل احراز هویت نشده‌اند، تنها قادر به پرداخت ۸۵۰ دلار در هر معامله شوند.

پس از اعلام این خبر، صرافی کره‌ای خبر داد که بعد از طی کردن مراحل احراز هویت به صورت کامل، محدودیت‌ها حذف شده و کاربران قادر خواهند بود که میزان نامحدود ارز در معاملات خود رد و بدل کنند.

این صرافی بزرگ و معتبر که حدود ۸۰ درصد معاملات انجام شده در منطقه کره را به خود اختصاص داده است، از ۶ اکتبر به صورت آزمایشی اقدام به محدودیت کاربردان احراز هویت نشده کرده بود.

همچنین این صرافی اعلام کرده که کاربران در روزهای آتی باید منتظر اطلاعیه‌های جدید منتشر شده در این زمینه باشند، چرا که در صورت تشدید محدودیت‌ها و یا کاهش آن‌ها، تنها منبع موثق همین اطلاعیه‌ها خواهند بود.

منبع: coinnounce

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.