محدود شدن حساب کاربران سنگاپوری در بایننس در پی دستور دولت

محدود شدن حساب کاربران سنگاپوری در بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مهر ۱۴۰۰

محدود شدن حساب کاربران سنگاپوری در بایننس خبری بود که جنجال زیادی هم برای بایننس در فضای مجازی و هم قانون گذاران سنگاپوری به ارمغان آورد. برخی از سرمایه گذاران و کاربران بایننس گزارش دادند که نمی‌توانند از امکانات این صرافی معتبر و بین المللی به صورت آزاد و کامل استفاده کنند. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از خبر محدودیت حساب کاربران سنگاپوری در بایننس در اختیارتان قرار دهیم.

محدود شدن حساب کاربران سنگاپوری در بایننس

بر اساس به روز رسانی انجام شده در وب سایت Binance، از ۲۶ سپتامبر، کاربران سنگاپوری دیگر نمی‌توانند به امکانات تجاری در Binance که شامل سپرده گذاری پول فیات، معاملات نقدی رمزنگاری شده و خرید دارایی‌های دیجیتال با استفاده از فیات و … است، دسترسی داشته باشند.

Binance در یک مقاله خبری اظهار داشت که:

این شرکت دائماً خدمات خود را ارزیابی می‌کند و به عنوان بخشی از تعهد خود به رعایت مقررات دولت سنگاپور، کاربران سنگاپوری را در مورد استفاده از خدمات تجاری مثل خرید و فروش، انتقال و … محدود می‌کند.

به کاربران سنگاپوری توصیه شده است که تمام معاملات خود را متوقف کرده و دارایی‌های خود را برداشت کنند. همه توکن‌های موجود، به کاربران بازگردانده می‌شود.

بایننس اظهار داشت که این شرکت منتظر یافتن راه حلی منطقی با نهادهای نظارتی است تا بتواند دوباره در کشور سنگاپور فعالیت خود را آغاز کند. تصمیم اتخاذ شده فعلی در جهت کمک به رشد صنعت ارزهای رمزنگاری شده در بازار محلی است.

قبلاً هم Binance در اقدامی عجیب، پشتیبانی از جفت‌های معاملاتی با دلار سنگاپور (SGD) را حذف و گزینه پرداخت SGD را در وب سایت غیر قابل دسترس کرده بود. طبق گزارش Google Play و App Store، برنامه Binance برای کاربران سنگاپوری حذف شده است.

منبع خبر: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.