حذف معاملات فرابورس یوان چین از بایننس و مشکلاتی که کاربران چینی با آن مواجه شدند!

حذف معاملات فرابورس یوان چین از بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مهر ۱۴۰۰

بعد از این که کشور چین محدودیت‌های زیادی در زمینه مبادلات بین‌المللی مثل ارزهای دیجیتال وضع کرد، برخی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی مثل بایننس نیز در یک عکس‌العمل متقابل کاربران چینی را با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو ساختند. حذف معاملات فرابورس یوان چین از بایننس یکی از این محدودیت‌های اعمال شده است که در این خبر از بیتستان قصد داریم به آن بپردازیم.

حذف معاملات فرابورس یوان چین از بایننس

صرافی ارزهای رمزنگاری Binance اعلام کرده است که پشتیبانی از یوان چین را در پلتفرم معاملاتی فرابورس خود در تاریخ ۳۱ دسامبر متوقف می‌کند. این شرکت ادعا کرده که حذف بازار فرابورس به دلیل رعایت الزامات قانونی انجام گرفته است.

از این رو کاربران چینی تنها می‌توانند به برداشت وجوه خود و یا بستن موقعیت‌های خود اقدام نمایند. این خبر بایننس موجب شد که قیمت بیت کوین به پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی ۵۴,۶۸۴ دلار برسد.

بایننس در اطلاعیه‌ای که برای این امر منتشر کرده، رعایت قوانین موجود را بسیار حیاتی خوانده و گفته:

بایننس در سال ۲۰۱۷ از بازار اصلی چین خارج شد و در مبادلات بازارهای چین فعالیت نمی‌کند. بایننس همیشه اهمیت زیادی به تعهدات قائل بوده و همیشه الزامات مربوط به آژانس‌های نظارتی محلی را به شدت رعایت کرده است.

محدودیت های جدید برای رمزارزها در چین اعمال خواهد شد!؟

محدودیت های جدید برای رمزارزها در چین

پس از ممنوعیت مبادلات رمزنگاری شده توسط چین در سال ۲۰۱۷، معامله‌گران محلی ارزهای رمزنگاری شده عمدتاً در میان بازرسی‌های شدید نظارتی به معاملات فرابورس تکیه می‌کردند. با این حال ساکنان کشور چین در بحبوحه محدودیت‌های شدید دولت، انتخاب‌های خود را از دست داده‌اند.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.