قیمت XRP در صرافی جمینای به ۵۰ دلار رسید!

صعود قیمت XRP به ۵۰ دلار در صرافی جمینای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: روز پنجشنبه سر انجام صرافی جمینای تصمیم گرفت که توکن ریپل را لیست کند. به دنبال آغاز پشتیبانی این صرافی از XRP، قیمت آن به ۵۰ دلار رسید. جالب است بدانید که صعود قیمت XRP به ۵۰ دلار در صرافی جمینای تنها چند ساعت پس از انتشار خبر لیست شدن صورت گرفت.

صعود قیمت XRP به ۵۰ دلار در صرافی جمینای

روز پنجشنبه، ۱۰ آگوست، صرافی رمزارز Gemini سرانجام تصمیم گرفت توکن XRP را در پلتفرم خود لیست کند. این صرافی برنامه‌های Gemini API/FIX و ActiveTrader را برای تجارت جفت‌های XRP/USD در دسترس قرار داده است.

با لیست شدن توکن در صرافی، کاربران گزارش دادند که ظرف مدت چند ساعت قیمت توکن تا 50 دلار رشد کرد. در حال حاضر توکن ریپل با قیمت ۰/۱۶۰ دلار در صرافی جمینای معامله می‌شود؛ در حالی که ارزش واقعی آن ۰/۶۳ دلار است.

صعود قیمت XRP به ۵۰ دلار در صرافی جمینای

برخی از فعالان بازار تلاش کردند بدانند که چه چیزی دلیل این افزایش قیمت بوده است. به گفته تحلیلگران بازار، این اتفاق می‌تواند ناشی از کم بودن سفارشات توکن و نقدینگی آن بوده باشد.

شایان ذکر است که صرافی جمینای از امروز ساعت ۱:۲۵ بامداد UTC اعلام کرده که در حال انجام برخی تغییرات و اصلاحات بوده و تمامی فعالیت‌های انجام شده در پلتفرم به حالت تعلیق در آمده است.

منبع: coingape

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.