صرافی بزرگ و معتبر هوبی، هک شد و ۸ میلیون دلار دارایی به سرقت رفت!

صرافی بزرگ و معتبر هوبی، هک شد و ۸ میلیون دلار دارایی به سرقت رفت!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: طبق گزارشات منتشر شده در X و سایر شبکه‌های اجتماعی، صرافی بزرگ و معتبر هوبی (هیوبی) روز یکشنبه مورد حمله‌ی سایبری قرار گرفته که در نتیجه‌ی آن، بیش از ۷.۹ میلیون دلار دارایی دیجیتالی به سرقت رفته است. صرافی Huobi اعلام کرده که عوامل پشت پرده‌ی این هک شناسایی شده‌اند و در حال پیگیری برای بازگرداندن وجوه دزدیده شده است. توجه داشته باشید که هک ۸ میلیون دلاری صرافی هوبی می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر ارزش سهام این پلتفرم و صنعت بازار ارزهای دیجیتال بگذارد.

هک ۸ میلیون دلاری صرافی هوبی

صرافی بزرگ کریپتو Huobi روز یکشنبه قربانی یک حمله سایبری شد که در نتیجه‌ی آن، نزدیک به ۸ میلیون دلار دارایی دیجیتال به سرقت رفت. به گفته‌ی شرکت امنیتی CyberAlerts، هکر یا هکرها توانستند یکی از کیف پول‌های داغ Huobi را هک و کیف پول‌هایی که به اینترنت متصل هستند را مورد حمله قرار دهند.

تیم امنیتی این صرافی، حمله رخ داده را شناسایی کردند، اما قبل از قطع کردن دسترسی مهاجمان و غیرفعال شدن کیف پول مقصد، ۵۰۰۰ ETH به ارزش حدود ۷.۹ میلیون دلار سرقت شد.

هک ۸ میلیون دلاری صرافی هوبی

پس از هک، Huobi پیامی به هکرها ارسال و اعلام کرد که هویت واقعی هکرها شناسایی شده است.

این صرافی همچنین برای هکرها، جایزه ۵ درصدی از کل مبلغ هک شده را در نظر گرفته. Huobi امیدوار است با دادن این جایزه، سارقان را تشویق کند تا رمزارزهای سرقت شده را بازگردانند.

منبع: cryptobriefing

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.