دو ETF جدید بیت کوین توسط SEC رد شد!

رد شدن دو ETF جدید بیت کوین توسط SEC
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ دی ۱۴۰۰

صندوق قابل معامله در بورس که به اختصار ETF خوانده می‌شود، صندوقی است که در آن یک یا چند دارایی وجود داشته و اشخاص می‌توانند با خرید سهام آن صندوق در دارایی‌های مدنظر خود سرمایه‌گذاری کنند. حال کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده دو ETF جدید بیت‌کوین را رد کرده است. با بیتستان همراه باشید تا به جزئیات رد شدن دو ETF جدید بیت کوین توسط SEC بیشتر بپردازیم.

رد شدن دو ETF جدید بیت کوین توسط SEC

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، دو ETF بیت‌کوین را رد کرده است. پیش از این، Valkyrie و Kyptoin درخواست‌هایی را برای فهرست کردن صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین در بورس ثبت کرده بودند، اما هر دو محصول استانداردهای تنظیم شده توسط قانون گذاران را برآورده نکرده‌اند.

کمیسیون بر این باور است؛ صرافی‌هایی که به عنوان عوامل تعیین کننده قیمت دارایی‌ها عمل می‌کنند، طبق قوانین کمیسیون پیش نمی‌روند.

رد شدن دو ETF جدید بیت کوین توسط SEC

به گفته قیمت‌گذاران، کمیسیونرها بر این باورند که محصولات معامله شده در مبادلات مربوط به بیت‌کوین، ممکن است به طور قابل توجهی تحت تأثیر دستکاری بازار نقدی قرار گیرند، که بر خلاف منافع سرمایه گذاران است.

به طور خلاصه، کمیسیون بر این باور است، تا زمانی که صرافی‌ها طبق قوانین موجود عمل نکرده و متمرکزتر نشوند، نباید ETPهای ارزی مثل بیت‌کوین با پشتوانه فیزیکی را تأیید کند.

همانطور که اکثر کارشناسان ETF خاطرنشان می‌کنند، کمیسیون به احتمال زیاد هرگز ETP با پشتیبانی دارایی‌های رمزنگاری را تایید نخواهد کرد.

برای دریافت تاییدیه SEC، ارز دیجیتال یا دارایی دیجیتال باید به احتمال زیاد توسط نهادی که تحت قوانین ایالات متحده کار می‌کند، متمرکز و مدیریت شود. این مورد نقض کننده تمام اصول ارزهای دیجیتال است و ماهیت آن‌ها را زیر سوال می‌برد.

منبع: u.today

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.