کاربران صرافی کریپتولند چطور می‌توانند دارایی‌های خود را برداشت کنند؟

کریپتولند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

صرافی کریپتولند پس از دستگیری سینا استوی، مدیرعامل این صرافی در ۲۷ اردیبهشت ماه از دسترس خارج شده و تکلیف سرمایه مردم در کریپتولند نامشخص است. سینا استوی از فعالان حوزه بلاک‌چین و رمزارز به جرم اختلال در نظام اقتصادی دستگیر و کریپتولند بسته شده است.
مسدود شدن صرافی کریپتولند به علت دستگیری مدیرعامل آن نگرانی‌هایی را برای کاربران آن به همراه داشته است. گفتنی است ورود به سایت کریپتولند برای کاربران این صرافی ایرانی رمزارز با گذشت سه ماه از دستگیری مدیرعامل آن ممکن نیست. در چند ماه گذشته سوالات زیادی ذهن سرمایه‌گذاران رمزارزی را به خود مشغول کرده است. برخی می‌پرسند کریپتولند چه زمانی باز می‌شود؟ چه اتفاقی برای کریپتولند افتاد؟ آیا مشکل سایت کریپتولند برطرف می‌شود؟ با اینکه سوالات زیادی درباره این صرافی رمزارز که تندیس مردمی بهترین شرکت‌ها و موسسه‌های خصوصی را در سیزدهمین جشنواره وب و موبایل دریافت کرده،‌ وجود دارد اما هنوز کاربران آن در وضعیتی بلاتکلیف قرار دارند. دغدغه مهم کاربران این صرافی خروج سرمایه‌هایشان است که طبق آخرین اخبار صرافی کریپتولند، به زودی این مشکل رفع خواهد شد.
سامانه‌ای برای حسابرسی و دارایی‌های قفل شده مردم در صرافی کریپتولند راه‌اندازی شده است. آدرس سامانه عودت کریپتولند همان آدرس سایت صرافی کریپتولند است.
از آنجایی که بعد از دستگیری مدیرعامل کریپتولند و سازنده توکن BRG به جرم کلاهبرداری امکان برداشت و واریز پول به این صرافی وجود نداشت،‌ پول مردم درکریپتولند بلوکه شد. اعتراضات زیادی درباره مسدود شدن حساب کاربران این صرافی رمزارز صورت گرفت و پس از گذشت چند ماه،‌ فرآیند حسابرسی کاربران کریپتولند آغاز شد. از اوایل تیر ماه این فرآیند حسابرسی آغاز شده ولی وضعیت صرافی کریپتولند همچنان نامشخص است. تکلیف سرمایه مردم در صرافی کرپتولند همچنان مشخص نشده، اما گفته می‌شود به زودی پول مردم از کریپتولند بیرون کشیده شده و به دست صاحبانش می‌رسد.
در حال حاضر کاربرانی که در زمان تعیین شده نتوانسته‌اند مشخصات خود را وارد سامانه عودت سرمایه کنند،‌ می‌توانند به سایت https://cryptoland.com مراجعه و اطلاعات خود را جهت شروع حسابرسی وارد کنند.

سرمایه کاربران کریپتولند چطور بازمی‌گردد؟

در صورتی که شما یکی از مال‌باختگان کلاهبرداری صرافی کریپتولند هستید،‌ باید ابتدا مشخصات خود را برای شروع حسابرسی به سایت این صرافی وارد کنید. در حال حاضر سایت صرافی کریپتولند تبدیل به سامانه‌ عودت دارایی کاربران شده است.
اگر دارایی‌های خود را پیش از این در سامانه ثبت کرده‌اید،‌ می‌توانید به همان سایت وارد شده و از وضعیت تایید لیست دارایی‌هایتان باخبر شوید. در صفحه اول این سامانه، کد رهگیری خود را وارد کنید.

حسابرسی کریپتولند

در صورت تایید لیست دارایی‌های شما توسط حسابرس‌ها،‌ پس از آنکه کد رهگیری خود را وارد کنید لیست دارایی‌هایتان را خواهید دید.
در صفحه مشخصات خود لیست ارزهای ریالی و رمزارزهای خود را چک کنید. اگر حسابرسی مورد تایید شما قرار گرفت،‌ کافی است روی گزینه تایید و درخواست وجوه کلیک کنید. در صورتی که مقادیر درخواست شده شما با مقادیری که توسط حسابرس‌ها تایید شده مغایرت دارد یا نسبت به حسابرسی انجام شده اعتراض دارید، باید روی گزینه «اینجانب نسبت به حسابرسی فوق اعتراض دارم» کلیک کنید.

تایید حسابرسی کاربران صرافی کریپتولند

از یاد نبرید که در هر شرایطی، چه اعتراض دارید نسبت به حسابرسی و چه حسابرسی مورد تایید شماست،‌ اطلاعات خود را چند مرتبه چک کنید.
اگر حسابرسی‌ انجام شده مورد تایید شما بود و روی گزینه تایید کلیک کرده‌اید باید‌‌ آدرس‌های کیف پول خود را در مرحله بعد وارد کنید. اگر در صرافی کریپتولند دارایی ریالی دارید، از شماره شبا خواسته می‌شود. در صورتی که دارایی رمزارزی در این صرافی دارید باید مراحل زیر را انجام دهید.
برای هر رمزارز ابتدا آدرس کیف پول خود را وارد کنید. در صورتی که بخواهید دارایی خود را به یک صرافی منتقل کنید، نسبت به پشتیبانی آن رمزارز در صرافی مقصد اطمینان حاصل کنید.
فراموش نکنید که برخی از کوین‌ها نیازمند ممو تگ هستند و بدون این تگ‌ها منتقل نمی‌شوند،‌ پس اگر رمزارزی در صرافی کریپتولند داشته‌اید که به مموتگ نیاز داشت حتما آدرس آن را با دقت بیشتری وارد کنید.

 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۱ دیدگاه برای “کاربران صرافی کریپتولند چطور می‌توانند دارایی‌های خود را برداشت کنند؟

  1. صابر نبی زاده گفته:

    سلام بنده نزدیک دوسال هست ثبت نام کردم کد پیگیری هم دارم ولی هنوز دارایم عودت نگردیده خواهشمند است در این خصوص راهنمایی کنید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.