کارگران السالوادور می‌توانند حقوق خود را به صورت بیت کوین دریافت کنند!

پرداخت با بیت کوین در السالوادور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۰

در حال حاضر کارگران السالوادور می‌توانند حقوق خود را به صورت بیت‌کوین دریافت کنند. کیف پول strike راه اصلی دسترسی السالوادورها به رمزارزها است. این کیف پول ویژگی “pay me in bitcoin” را منتشر کرده است. برای اطلاع کامل از خبر پرداخت حقوق کارکنان در السالوادور با بیت کوین، بیتستان را دنبال کنید.

شهروندان السالوادور که به تازگی خود را با قوانین جدید دارایی تطبیق داده‌اند، تمایلی به پرداخت با بیت کوین ندارند. اما آن‌ها به هر حال این گزینه را دارند. کیف پول strike نیز این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است.

کاربران کیف پول strike می‌توانند قسمتی یا تمام سپرده خود را به طور مستقیم بدون هزینه تراکنش به بیت کوین تبدیل کنند.

مدیرعامل کیف پول strike نوشت:

امروز هرکسی که دارای حساب strike است، صرف نظر از کارفرمایی که دارد، می‌تواند با بیت کوین حقوق دریافت کند.

جک مالرز گفت:

من به تازگی قرارداد “pay me in bitcoin” را منتشر کردم. اگر به دلار صرفه‌جویی کنید، کیفیت زندگی شما با گذشت زمان کاهش می‌یابد. اگر در بیت کوین صرفه جویی کنید، زندگی با کیفیت بالاتر و ارزان تر قابل دستیابی است.

قانونی شدن بیت‌کوین در السالوادور

قانون بیت کوین در السالوادور تصویب شد و ماه گذشته به اجرا درآمد. این قانون مقرر می‌کند که مشاغل این دارایی را بپذیرند مگر اینکه به دلایل کمبود تکنولوژی نتوانند.

طبق نظرسنجی که قبل از به اجرا درآمدن این قانون انجام شد، اکثر مردم سالوادور مخالف این قانون بودند و تصویب آن موجب اعتراضات شد.

حتی اگر مردم این کشور برای تغییر آماده باشند، بسیاری از آن‌ها با این فناوری گیج شده‌اند. خالق اتریوم اشاره کرد که این قانون بدون آموزش قبلی، خطرناک است و ممکن است بسیاری از مردم بی‌گناه مورد کلاهبرداری قرار گیرند.

strike تلاش می‌کند برخی از مشکلات را قابل کنترل کند، این یک کیف پول اختصاصی هست. افرادی که با مفهوم کیف پول اختصاصی آشنا هستند می‌دانند که تنها موردی که باعث  از دست رفتن دارایی شان می‌شود، “فراموشی رمز عبور” است.

مالرز اشاره کرد که بیت کوین وسیله‌ای برای پس انداز است، زیرا ذخیره کردن وجوه در سپرده‌های بانکی روش خوبی برای سازگاری با تورم نیست.

strike تنها شرکتی نیست که در این زمینه اقداماتی انجام داده است. کوین بیس نیز ماه گذشته این ویژگی را فعال کرده. کاربران کوین بیس می‌توانند دارایی خود را به طور مستقیم به بیت کوین، اتریوم یا سایر دارایی‌ها تبدیل کنند.

برخلاف ویژگی کوین بیس، کاربران strike فقط یک گزینه در خارج از فیات دارند: بیت کوین. خواه سالوادورها بخواهند یا نه.

منبع: decrypto.com

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
تحلیل‌های انجام شده در این خبر مربوط به سایت منبع بوده و سیگنالی برای خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری از طرف بیتستان نیست.
بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.