گیمرهای ژاپنی، ریپل دریافت می‌کنند!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مهر ۱۳۹۹

تصور کنید که با PS4 خود، فوتبال فیفا ۲۰۱۹ بازی می‌کنید و در ازای آن به عنوان دستمزد، رمزارز دریافت خواهید کرد!

بر اساس خبری که امروز توسط وب‌سایت cointelegraph منتشر شد، یک شرکت‌ِ ژاپنیِ ارائه دهنده خدمات مالی به بازی‌های ورزشی کامپیوتری، به نام SBI esports، در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد، که به زودی برای پرداخت دستمزد به گیمرهایش، به جای ارز فیات، ریپل (XRP) می‌دهد. 

فکر می‌کنید این موضوع مقدمه‌ای برای پذیرش گسترده‌ رمزارزها باشد، یا فقط تنها یک کلک تبلیغاتی است؟

در زمان نگارش این خبر، رمزارز ریپل با حجم بازار  ۱۰,۸۲۷,۸۹۸,۱۵۸ دلار، چهارمین رمزارز لیست شده در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ است و هنوز مشخص نیست که این اظهارات چه تاثیری بر قیمت ریپل داشته باشند.

 

گفتنی است که شرکت SBI esports، یکی از شرکای قدیمی ریپل است و با این طرح می‌تواند بیش از پیش وارد صنعت بلاک چین شود و از مزایای موجود در آن بهره ببرد.

بر اساس این بیانیه، هدف SBI esports، از پرداخت ریپل به جای ارز فیات، در ابتدا تقویت حضورِ این شرکت در میان بازیکنانی است که از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. همچنین این شرکت قصد دارد تا با این حضور، بازاری سالم و مشتری‌مدار ایجاد کند، که علاوه بر ارائه قیمت‌های مناسب، نقدینگی لازم را نیز فراهم کند. 

پیش از این نیز در سال ۲۰۱۹، تیم توسعه‌دهنده ریپل، Project Xpring، اعلام کرد که قصد دارد یک پلتفرم بلاک‌چینی برای بازی‌های کامپیوتری ارائه دهد و حدود ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌ برای حمایت از توسعه‌دهندگان بازی‌ها در نظر گرفت.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۲ دیدگاه برای “گیمرهای ژاپنی، ریپل دریافت می‌کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.