هش‌ریت بیت کوین رکورد جدیدی ثبت کرد

افزایش شدید نرخ هش بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

هش‌ریت شبکه بیت‌کوین از ۱۸۸٫۴۰ EH / s به ۲۴۸٫۱۱ EH / s افزایش یافت. افزایش هش‌ریت بیت‌کوین افزایش مقاومت شبکه در برابر حملات را تضمین می‌کند. برای خواندن جزئیات خبر افزایش شدید نرخ هش بیت کوین با بیتستان همراه باشید.

۱۲ فبریه ۲۰۲۲، هش‌ریت شبکه بیت‌کوین به بالاترین نرخ خود یعنی ۲۴۸٫۱۱ میلیون TH/s رسید.

تایید تراکنش در هش‌ریت با بررسی قدرت محاسباتی تجهیزات کامپیوتری مرتبط است. افزایش اخیر هش‌ریت شبکه BTC به تایید تراکنش‌ها و تفکیک آن‌ها از تراکنش‌های تقلبی کمک کرده و امنیت این شبکه را در برابر حملات بیشتر می‌کند.

افزایش شدید نرخ هش بیت کوین

با بررسی تصویر بالا می‌توان به این نتیجه رسید که هش‌ریت شبکه بیت‌کوین در ۲۴ ساعت از ۱۸۸٫۴۰ EH/s به ۲۴۸٫۱۱ EH/s رسیده و ۳۱٫۶۹% افزایش یافته است.

البته هش‌ریت بیت‌کوین از سال گذشته تا به امروز حدود ۵۴٫۳۳ افزایش داشته است.

هش‌ریت استخراج بیت‌کوین

کشور چین تا ژوئن ۲۰۲۱ حدود ۳۴٫۲۵ درصد از هش‌ریت استخراج بیت‌کوین را تامین می‌کرد. به دلیل ممنوعیت‌های اخیر کشور چین در عرصه رمزنگاری همچنین ممنوعیت استخراج و تجارت رمزارز در این کشور  نگرانی‌های زیادی در مورد امنیت شبکه بیت‌کوین ایجاد شده بود.

با تمام این مشکلات ماینرها به کشورهای دوستدار رمزارز پناه بردند و این قضیه به بهبود هش‌ریت کمک کرد. این قضیه طوری تاثیر مثبت داشت که در نهایت هش‌ریت از رکورد قبلی خود پیشی گرفت و به ATH جدید دست یافت.

نرخ هش بیت کوین در کشور های بزرگ

در حال حاضر ماینرهای کشور ایالات متحده ۳۵٫۴% از هش‌ریت جهانی را تشکیل می‌دهند. همچنین این ماینرها بالاترین هش‌ریت را بین تمام کشورها دارند.

بیت‌کوین قوی‌تر از همیشه

با توجه به تحلیل‌های اخیر Cointelegraph، بیشتر افراد تاثیرگذار صنعت رمزنگاری بر این باورند که هش‌ریت بیت‌کوین همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد.

علیرغم وضعیت نوسانی و قرمز بیت‌کوین، کارشناسان حوزه رمزنگاری خاطرنشان کردند که شبکه بیت‌کوین به شکل قابل ملاحظه‌ای قوی‌تر از همیشه شده است.

مایکل لویت (Michael Levitt)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Core Scientific، اعلام کرد که وی معتقد است که هش‌ریت بیت‌کوین با سرعتی بالا در حال رشد است. وی به این قضیه نیز اشاره کرد که رشد هش‌ریت به بالا رفتن قیمت بیت‌کوین و موفقیت زیرساخت‌های در حال راه‌اندازی، بستگی دارد.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.