هش‌ریت بیت‌ کوین بار دیگر رکورد زد!

قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

با وجود بازار پرتلاطم اخیر بیت کوین، هش ریت این شبکه به بالاترین میزان خود رسیده و ماینرها با اعتماد به این رمزارز میدان را خالی نکرده‌اند.

قیمت بیت کوین، طی چند روز گذشته ۲۰۰۰ دلار کاهش یافته است؛ با این وجود هش ریت شبکه برای اولین بار در تاریخ، بالاترین سطح را به ثبت رسانده است. 

 

 

هش ریت، یک شاخص مهم و نشان دهنده سلامت شبکه بیت کوین است و میزان قدرت اختصاص داده شده در کل جهان برای استخراج این رمزارز را نشان می‌دهد. هش ریت، همچنین میزان انرژی مورد نیاز برای محافظت از شبکه برای جلوگیری از حمله ۵۱ درصدی را نشان می‌دهد.

قیمت بیت کوین

ماینرها، در اکوسیستم بیتکوین نقش اساسی را بازی می‌کنند و با وجود تغییرات قیمتی زیادی که اخیرا بیت کوین داشته است هنوز هم دست از استخراج این کریپتو برنداشته و توان‌های سخت‌افزاری خود را به این کار اختصاص داده‌اند؛ این موضوع می‌تواند تاثیر بلند مدت در روند قیمتی بیت کوین داشته باشد. با این وجود باید این نکته را در نظر گرفت که در صنعت استخراج، دید ماینرها و افراد معمولا میان مدت و بلند مدت است و نوسانات کوتاه مدت قیمتی را در نظر نمی‌گیرند. 

 

 

عدم ثبات اقتصادی جهانی، ممکن است یکی از عوامل برای روی آوردن شرکت‌ها و افراد به استخراج بیت کوین و قرار دادن قدرت سخت‌افزاریشان در اختیار شبکه بیت کوین باشد؛ فعالیتی که به نظر می‌رسد رقیب بازارهای سنتی باشد. 

 

خرید بیت کوین

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.