السالوادور 420 بیت کوین دیگر خرید

خرید 420 بیت کوین توسط السالوادور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آبان ۱۴۰۰

کاهش قیمت بیت‌کوین در روزهای اخیر، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین بود. کشور السالوادور نیز از این فرصت استفاده کرده و 420 بیت‌کوین خریداری کرد. جزئیات خرید 420 بیت کوین توسط السالوادور را در بیتستان بخوانید.

خرید 420 بیت کوین توسط السالوادور

السالوادور، کشوری که بیت کوین را در کنار دلار آمریکا به عنوان ارز قانونی پذیرفته است، مجددا 420 بیت‌کوین خرید. با خرید 420 بیت‌کوین توسط دولت السالوادور، این کشور در مجموع 1120 بیت کوین خریداری کرده است که در حال حاضر بیش از 68 میلیون دلار ارزش دارد.

السالوادور با بهره‌گیری از کاهش قیمت بیت‌کوین در روز چهارشنبه، دوباره بیت‌کوین خریداری کرد. رئیس جمهور نایب بوکله در توییتی نوشت: انتظار طولانی بود، اما ارزشش را داشت.

السالوادور 420 بیت کوین خرید

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین 61,129 دلار است که از بالاترین رکورد تاریخی 67,000 دلاری در 19 اکتبر کمتر است.

این کشور در 7 سپتامبر بیت‌کوین را در کنار دلار آمریکا به عنوان ارز قانونی کشور اعلام کرد. در آن زمان، قیمت بیت کوین حدود 46,000 دلار بود. یک روز قبل از اجرایی شدن قانون بیت‌کوین، السالوادور دو مجموعه 200 بیت‌کوینی خریداری کرد.

در 7 سپتامبر، قیمت اندکی کاهش یافت و به کشور این امکان را داد که بیت‌کوین را با قیمت کم خریداری کند. در 20 سپتامبر، بوکله گفت که کشورش مجددا در کاهش قیمت 150 بیت‌کوین خریده است و افزود: “السالوادور اکنون 700 بیت‌کوین دارد.”

منبع: news.bitcoin

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.