خبر خوب برای دارندگان میم‌کوین بونک: این رمزارز وارد یک فاز صعودی شده است

رشد 10 درصدی قیمت BONK
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت توکن BONK در 24 ساعت گذشته رشد 10 درصدی را ثبت و به جمع 5 میم‌کوین برتر بازار پیوسته. به دنبال رشد 10 درصدی قیمت BONK ارزش بازار آن نیز افزایش یافت و به 1.7 میلیارد دلار رسید.

رشد 10 درصدی قیمت BONK

در حالی که شاهد روند نزولی اکثر ارزهای دیجیتال به خصوص میم‌کوین‌ها هستیم، BONK مسیری متفاوت را در پیش گرفته. این ستاره نوظهور در دنیای ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته 10 درصد افزایش قیمت داشته و به سطح 0.00002605 دلار رسیده است.

BONK در حال حاضر با ارزش بازاری بیش از 1.7 میلیارد دلار، از Floki Inu (FLOKI) و Brett (BRETT) پیشی گرفته و به جمع 5 میم‌کوین برتر از نظر ارزش بازار راه یافته است.

رشد 10 درصدی قیمت BONK

رشد چشمگیر BONK از اواخر سال 2022 آغاز شد و فراتر از انتظارات اولیه بود. این ارز دیجیتال مبتنی بر Solana مسیری صعودی را در پیش گرفته، در حالی که همتایان آن با چالش افت قیمت دست و پنجه نرم می‌کنند.

با ادامه روند صعودی BONK، تحلیلگران نیز پیش‌بینی کرده‌اند که این ارز در آینده نزدیک شاهد افزایش قیمت بیشتری خواهد بود. یکی از عوامل کلیدی موفقیت BONK، کمپین airdrop استراتژیک آن است.

بدون شک، پشتیبانی صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال مانند Binance، Bybit، Coinbase و OKX نیز نقش اساسی در رشد BONK ایفا کرده. با لیست کردن BONK، این صرافی‌ها به طور قابل توجهی دسترسی و نقدینگی آن را بهبود بخشیده‌اند.

در حالی که قیمت BONK در ماه گذشته حدود 20 درصد کاهش یافته، رشد کلی آن از زمان عرضه همچنان زیاد است. برخی از تحلیلگران برجسته معتقدند که BONK در صورت رسیدن به محدوده قیمتی 0.000027 تا 0.000028 دلار، پتانسیل متحول کردن چشم‌انداز میم‌کوین‌ها را دارد.

منبع: cryptopotato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.