آیا صرافی بایننس (Binance) در معاملات دستکاری می‌کند؟

دستکاری معاملات توسط بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

صرافی بایننس (Binance) یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های حوزه رمزارزها است. به تازگی به گزارش بلومبرگ، کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CTFC) تحقیقاتی در رابطه با اینکه “آیا صرافی بایننس در معاملات داخلی و معاملات بازار دستکاری می‌کند” را شروع کرده است. برای اطلاع از خبر دستکاری معاملات توسط بایننس با بیتستان همراه باشید.

دستکاری معاملات توسط بایننس

با توجه به گزارش ارائه شده توسط بلومبرگ، مقامات ایالات متحده در حال بررسی تمامی معاملات داخلی و معاملات بازار دیجیتال که توسط صرافی بایننس انجام شده است، هستند.

مقامات ایالات متحده به دنبال دست یافتن به این هستند که “آیا بزرگ‌ترین صرافی جهان در معاملات داخلی و معاملات ارزهای دیجیتال دستکاری کرده است؟” در حالی که بایننس در پاسخ به این سوال می‌گوید:

اقدامات سختگیرانه‌ای را در برابر هرگونه سوء رفتار انجام می‌دهد.

افرادی که آگاه هستند می‌گویند، صرافی بایننس در معاملات دستکاری می‌کند ترجیح می‌دهند نام و نشانی آن‌ها مشخص نشود. بنابراین به بلومبرگ گفته‌اند که این کاوش به صورت محرمانه و مخفی انجام شود. کمیسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CTFC) در حال بررسی این موضوع است که بایننس از طریق معاملات مشتریان خود به سود دست یافته است یا خیر.

بیانیه بایننس در دفاع از خود

در بیانیه بایننس یکی از نمایندگان این صرافی چنین می‌گوید:

این شرکت در معاملات داخلی خود از یک کد سختگیرانه‌ای استفاده می‌کند که علاوه بر جلوگیری از هرگونه رفتار نادرست می‌تواند به مشتریان هم آسیب برساند و محبوبیت این صرافی را در بین کاربران کمتر کند و به شهرت خود آسیب بزند.

به گفته تیم امنیتی:

صرافی بایننس مطمئن است که هیچ اشتباهی در معاملات رخ نمی‌دهد یا در صورت وقوع آن بدخواهان این صرافی مسئول آن هستند.

تا کنون هیچ نظری از سوی کمسیون معاملات آتی کالاهای ایالات متحده (CTFC) ارائه نشده است.

امسال صرافی بایننس تحت نظارت نهادهای نظارتی در چندین کشور قرار گرفته است. این صرافی هشدارهایی از سوی نهادهای نظارتی انگلستان، اروپا، سنگاپور، آفریقا و دیگر کشورها در رابطه با اینکه چگونه مجوز فعالیت در آن کشور را دارد، دریافت کرده.

سنگاپور و آفریقای جنوبی آخرین کشورهایی هستند که به صرافی بایننس هشدار داده‌اند. در نتیجه این پلتفرم پشتیبانی خود از رمزارزهایی که براساس دلار سنگاپور بوده را از دست داده است.

منبع: u.today

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.