توقیف ۱۰ هزار دستگاه استخراج رمزارز در مغولستان داخلی توسط چین

توقیف 10 هزار دستگاه استخراج رمزارز در مغولستان توسط چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مهر ۱۴۰۰

چین چندی پیش به صورت رسمی، ممنوع بودن استخراج رمزارزها را اعلام نمود و از آن پس کلیه مراکز نظارتی خود را بسیج کرد تا افرادی که اقدام به استخراج رمزارزها می‌کنند را شناسایی نمایند. در پی اقدامی که امروز انجام شد، بیش از ۱۰ هزار دستگاه استخراج رمزارز توسط دولت چین در استان مغولستان داخلی ضبط شد. توقیف ۱۰ هزار دستگاه استخراج رمزارز در مغولستان داخلی توسط چین بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت که قصد داریم در این خبر به آن بپردازیم. با بیتستان همراه باشید.

توقیف ۱۰ هزار دستگاه استخراج رمزارز در مغولستان داخلی توسط چین

مقامات دولتی چین بیش از ۱۰ هزار دستگاه استخراج رمزارز (ماینر) را از یک پارک خرده فروشی در مغولستان داخلی توقیف کرده‌اند. تنها سه روز پس از آنکه مقامات چینی متعهد شدند که استخراج رمزارزها در این کشور را متوقف کنند، کمیسیون ملی توسعه و اصلاحات، اولین اقدام جدی خود را انجام داد.

روز دوشنبه، خبرگزاری‌های دولتی چین گزارش دادند که مقامات نظارتی از استخراج رمزارز در یک پارک خرده فروشی (بازارچه‌های سنتی) در مغولستان داخلی مطلع شده‌اند. پس از بررسی مرکز گزارش داده شده، ۱۰,۱۰۰ دستگاه استخراج رمزنگاری پیدا کردند که کمیسیون آن‌ها را توقیف کرد.

جمعه گذشته بود که مقامات چینی، محدودیت‌های موجود بر فعالیت‌های مرتبط با استخراج رمزارزها را تشدید کردند و در عین حال، نظارت بیشتری را برای شناسایی و دستگیری عاملان این نوع فعالیت‌ها در پیش گرفتند.

در پی این خبر، رسانه‌های دولتی گزارش دادند که میزان مصرف برق در محل استخراج رمزارزها، ۱,۱۰۴ کیلووات بر ساعت شده بود. اگرچه منابع رسمی تأیید نکردند که ماینرها برای استخراج کدام رمزارز به کار گرفته شده بودند، اما با توجه به مصرف برق و تعداد واحدهای توقیف شده، به احتمال زیاد GPUها در حال استخراج اتریوم بوده‌اند.

در اوایل سال جاری، مغولستان داخلی یکی از اولین استان‌های چین بود که به عنوان بخشی از برنامه دولت چین در صرفه جویی انرژی، استخراج رمزارزها در آن ممنوع شد.

منبع خبر: cryptobriefing

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.