استخر استخراج اتریوم Beepool در چین تعطیل شد!

تعطسلس اشتخز استخراج اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ مهر ۱۴۰۰

تعدادی دیگر از استخرهای استخراج اتریوم به دلیل قوانین جدید اعمال شده در کشور چین دیگر فعالیت خود را تعطیل کردند. Beepool که چهارمین استخر بزرگ استخراج اتریم محسوب می‌شد به دلیل قوانین ضد رمزنگاری چین، فعالیت خود را ادامه نداد. برای اطلاع از خبر تعطیلی استخر استخراج اتریوم Beepool در چین با بیتستان همراه باشید.

تعطیلی استخر استخراج اتریوم Beepool در چین

استخر استخراج اتریوم که در کشور چین مستقر بود، در روز سه شنبه اعلام کرد که به علت آخرین سیاست‌های اعمال شده در چین فعالیت خود را متوقف می‌کند. بلافاصله بعد از این اعلام، ثبت نام کاربران جدید متوقف شد و انتظار می‌رود تمامی سرورهای دسترسی به ماینینگ‌ها تا 15 اکتبر فعالیت خود را متوقف کنند.

اعلامیه متوقف شدن فعالیت استخر استخراج اتریوم Beepool، یک روز بعد از توقف کار Sparkpool دومین استخر استخراج منتشر شد. این دو استخر بیش از یک چهارم هش اتریوم را تشکیل می‌دادند.

چین بزرگترین استخر اتریوم خود (Sparkpoo) را تعطیل می‌کند

ادامه خبر را بخوانید
تعطسلس استخر استخراج اتریوم

در اواخر هفته گشته مشخص شد که بانک مردم چین اقداماتی را شروع کرده است و خواستار سرکوب فعالیت‌های رمزنگاری در این کشور است. هدف اصلی این بانک، عدم دسترسی به وب‌سایت‌های مرتبط و برنامه‌های تلفن همراه است. ماه‌ها پیش هدف بانک چین، سرکوب کردن استخر استخراج بیت‌کوین در کشور بود، اما به نظر می‌رسد هدف دولت چین تغییر پیدا کرده است.

روز دوشنبه رسانه گوانگمینگ (Guangming)  گزارش کرد:

مقامات منطقه خود مختار مغولستان داخلی حدود 10 هزار دستگاه ماینر را ضبط کرده‌اند. معدن‌چیان حدود 1104 کیلووایت برق مصرف می‌کردند.

براساس نشریه جدید مقامات مغولستان داخلی تاکنون بیش از 45 استخر استخراج رمزارزها را شناسایی و فعالیت آن‌ها را متوقف کرده‌اند. گفته می‌شود این استخرها سالانه 6.58 میلیارد کیلووات برق مصرف می‌کردند.

کاهش قیمت اتریوم

سرکوب استخرهای استخراج اتریوم باعث شد این رمزارز دیروز به زیر قیمت 3000 دلار برسد و طبق گفته CoinGecke در حال حاضر این رمزارز با قیمت 2.863.71 دلار معامله می‌شود.

Beepool چهار سال است که فعالیت می‌کند این استخر استخراج در هفته گذشته 3000 بلاک را استخراج کرده بود. امروز اعلام شد که مرحله بعدی ارتقا بلاک‌چین اتریوم  ETH2 درماه اکتبر صورت می‌گیرد.

منبع خبر: cointelegraph

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.