راه اندازی معادن استخراج بیت کوین و اتریوم در هنگ کنگ

راه اندازی معادن استخراج بیت کوین و اتریوم در هنگ کنگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ مهر ۱۴۰۰

Powercrypto Holdings زیر مجموعه ارائه دهنده خدمات فناوری بلاک چین Powerbridge Technologies، در حال راه‌اندازی معادن استخراج ارزهای رمزنگاری شده به ویژه بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در هنگ کنگ است. این شرکت برای انجام عملیات استخراج ارزهای رمزنگاری شده از انرژی‌های پاک و هم راستا با محیط زیست استفاده خواهد کرد. این اطلاعیه در روز جمعه ۸ اکتبر ۲۰۲۱ اعلام شده است. با بیتستان همراه باشید تا به خبر راه اندازی معادن استخراج بیت کوین و اتریوم در هنگ کنگ بیشتر بپردازیم.

Powerbridge Technologies یک شرکت فناوری محور در حال توسعه است که عمدتا در راه‌حل‌های SaaS و برنامه‌های بلاک چین مشغول است. Powerbridge Technologies قصد دارد در مجموع ۲۶۰۰ معدن استخراج رمزارزهای بیت کوین و اتریوم ایجاد نماید. 

۶۰۰ دستگاه از این ماینرها برای استخراج BTC با سرعت هش تقریبا ۶۰ PH/s و همچنین ۲۰۰۰ دستگاه ماینر دیگر نیز برای استخراج ETH با قدرت هش تقریباً ۱۰۰۰ GH/s به کار گرفته خواهند شد.

براساس اطلاعیه‌های اعلام شده، Powercrypto قصد دارد سطح هش BTC و ETH را در مناطق آمریکای شمالی و آسیا افزایش دهد.

شان وانگ (Sean Wang) مدیر کل Powercrypto و مدیر ارشد فناوری این شرکت اظهار داشت:

“Powercrypto یک حرکت استراتژیک بزرگ از سوی شرکت Powerbridge Technologies برای برجسته کردن حضور جهانی ما در تجارت استخراج رمزارزها است. ما با راه اندازی این معادن، بر افزایش سطح کلی نرخ هش BTC و ETH در آمریکای شمالی و آسیا تمرکز خواهیم کرد

این شرکت قصد دارد برای استخراج بیت کوین و اتریوم بیشتر از انرژی‌های پاک بدون کربن استفاده کند.استوارت لور (Stewart Lor) رئیس فناوری Powerbridge Technologies نیز اظهار داشت:

ما از راه‌اندازی و تصبیت موقعیت خود به عنوان یک بازیگر جهانی در تجارت استخراج ارزهای رمزنگاری شده بسیار هیجان زده هستیم. ما انتظار داریم معادن استخراج رمزارزها با عملکرد بالا و همگام با محیط زیست، درآمد ما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند

Powerbridge Technologies قصد دارد معادن استخراج بیت کوین خود را به ظرفیت مورد انتظار ۱۰,۰۰۰ ماینر و نرخ هش ۷۲۸ PH/S افزایش دهد. علاوه بر این، به گفته این شرکت سیستم عامل اختصاصی AI/GPU آن می‌تواند تا ۱۰۰,۰۰۰ ماینر ETH در حال کار را پشتیبانی کند.

Powercrypto Holdings، زیر مجموعه شرکت بزرگ Powerbridge:

Powerbridge Technologies اواخر ماه گذشته Powercrypto Holdings زیر مجموعه جدید خود را در سنگاپور برای انجام استخراج ارزهای دیجیتال تأسیس کرد.

Powercrypto بر استخراج رمزارزها با انرژی تجدید پذیر سبز تمرکز دارد. این شرکت  تلاش می‌کند تا به یکی از رقابتی‌ترین شرکت‌های استخراج بیت‌کوین و اتریوم در جهان تبدیل شود. رئیس فناوری‌های Powerbridge معتقد است که Powerbridge موقعیت مناسبی برای تسریع در رشد مشاغل رمزنگاری خود و ایجاد درآمد امیدوار کننده از آن را دارد.

چرا هنگ کنگ برای راه اندازی معادن استخراج بیت کوین و اتریوم انتخاب شد؟

هنگ کنگ نقش مهمی در تاریخ ارزهای رمزنگاری شده ایفا کرده است. این منطقه محل تولد برخی از بزرگترین شرکت‌های رمزنگاری جهان است. Tether (بزرگترین استیبل کوین جهان) نیز در محل راه اندازی شد.

هنگ کنگ یک کلان شهر و منطقه خود مختار زیر نظر کشور چین است. بنابراین، مقررات نامطلوب بر فضای دارایی‌های دیجیتالی در منطقه تأثیر گذاشته است. اما این کلان شهر از سال ۲۰۱۷ تلاش می‌کند ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC) یعنی e-HKD را توسعه دهد.

منبع: newsbtc

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.