کوین‌بیس به شایعات فروش اطلاعات کاربران خود، در توییتر پاسخ داد

پاسخ کوین بیس به شایعات فروش اطلاعات کاربران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۱

روز دوشنبه پاسخ کوین بیس به شایعات فروش اطلاعات کاربران در توییتر رسمی این صرافی بزرگ منتشر شد. این صرافی توضیح داد داده‌های اختصاصی کاربران خود را نمی‌فروشد. در این توییت کلمه‌ی اختصاصی، ذهن بسیاری از کاربران را مشغول کرد که آیا کوین‌بیس اطلاعات دیگر کاربرانش را می‌فروشد؟ برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

پاسخ کوین بیس به شایعات فروش اطلاعات کاربران

اخیرا شایعات نگران کننده‌ای در مورد کوین‌بیس پخش شده است. شایعات مبنی بر این است که کوین‌بیس داده‌های جغرافیایی کاربران خود را که توسط برنامه‌ی Tracer ثبت شده، به اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) می‌فروشد.

صرافی کوین‌بیس هفته گذشته با انتشار گزارشاتی مبنی بر متهم کردن شرکت‌های بورس Nasdaq به فروش داده‌های مشتریان به دولت ایالات متحده، شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت.

Coinbase Tracer، ابزار تحلیلی صرافی ارزهای دیجیتال کوین‌بیس، قراردادی را با اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) امضا کرده است که به آژانس دولتی اجازه دسترسی به انواع داده‌ها از جمله «داده‌های مکانی» را می‌دهد.

با این حال، کوین‌بیس روز پنجشنبه توییتی منتشر کرده و در این زمینه توضیح داد:

بهتر است قضیه را به طور کامل روشن کنیم: کوین‌بیس داده‌های اختصاصی کاربران خود را به هیچ وجه نمی‌فروشد.

پاسخ کوین بیس به شایعات فروش اطلاعات کاربران

همچنین این صرافی در پست دیگری در توییتر رسمی خود افزود:

ابزارهای Coinbase Tracer ما برای کمک به بررسی جرایم مالی مانند پولشویی و جلوگیری تامین هزینه‌ها برای تروریسم طراحی شده‌اند. این برنامه‌ی ردیاب، اطلاعات خود را از منابع عمومی تهیه می‌کند و تا به حال از داده‌های اختصاصی کاربران Coinbase استفاده نکرده است.

با این حال بسیاری از افراد در توییتر به کلمه داده‌های اختصاصی اشاره می‌کنند و بر این باور هستند که به احتمال زیاد Coinbase داده‌های کاربران خود را به دولت ایالات متحده می‌فروشد.

منبع: bitcoin.com

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.