قرمزترین بازار چند سال اخیر: قیمت رمزارزهای شاخص به شدت کاهش یافت!

سقوط بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳

بیتستان: بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته با افت شدیدی مواجه شده. طبق داده‌های موجود، در این بازه قیمت بیت‌کوین 17 درصد و اتریوم 23 درصد کاهش یافته. به گفته‌ی فعالان بازار، سقوط بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته ناشی از سقوط شدید بازار سهام ژاپن بوده است.

سقوط بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته

بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین سطح خود در پنج ماه گذشته سقوط کرده. دلیل اصلی این افت شده، سقوط بازار سهام ژاپن به خاطر ترس از رکود پس از افزایش اخیر نرخ بهره توسط بانک ژاپن بوده است.

در بین رمزارزهای شاخص، افت بیت‌کوین و اتریوم در 24 ساعت گذشته به شدت چشمگیر بوده است. به طوری که بیت‌کوین ۱۷ درصد و اتریوم ۲۳ درصد افت ثبت کرده‌اند.

جالب است بدانید که بانک مرکزی ژاپن نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش داده و همین مورد باعث رکود در بازار ارزهای دیجیتال شده است. بسیاری از فعالان بازار معتقدند که ممکن است رکود اقتصادی آمریکا در راه باشد.

پیتر شیف در مصاحبه‌ی اخیر خود بیان کرد که بانک‌های مرکزی با حفظ نرخ بهره پایین برای سال‌ها، ریسک‌های بزرگی کردند و خاطر نشان کرد که این ریسک‌ها ممکن است عواقب زیادی داشته باشند.

سقوط بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته

در حال حاضر بیت‌کوین در سطح 52 هزار دلار معامله می‌شود. در نظر داشته باشید که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱.۰۴ میلیارد دلار در بازار ارزهای دیجیتال لیکویید شده است.

در همین حال، سایر ارزهای دیجیتال نیز به شدت افت کرده‌اند. مثلا قیمت اتریوم ۲۰ درصد و بسیاری از آلت‌کوین‌های برتر مثل: کاردانو، ریپل و … بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش داشتند.

منبع: coinpedia

بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.