ENS پرسودترین رمزارز بازار در 24 ساعت گذشته: این روند تا کی ادامه خواهد داشت؟

ENS پرسودترین رمزارز بازار در 24 ساعت گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مرداد ۱۴۰۳

بیتستان: ENS پرسودترین رمزارز بازار در 24 ساعت گذشته شد. این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 13 درصد رشد کرده و خود را به سطح 29.53 دلار رسانده؛ اما آیا این رشد ادامه خواهد داشت؟

ENS پرسودترین رمزارز بازار در 24 ساعت گذشته

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی در وضعیت نسبتا آرامی قرار دارد، توکن ENS به طور غیرمنتظره‌ای رشد کرده و به صدر جدول رمزارزهای پرسود در 24 ساعت گذشته رسیده است.

با توجه به داده‌های موجود، این ارز دیجیتال با رشد 13 درصدی خود را به سطح 29.30 دلار رسانده و در حال حاضر هم با همین قیمت معامله می‌شود. همزمان با این رشد، حجم معاملات روزانه ENS نیز 86 درصد افزایش یافت و به 236.58 میلیون دلار رسید.

بر خلاف بسیاری از رمزارزهای دیگر مثل میم‌کوین‌ها و دارایی‌های واقعی (RWA) که تحت تاثیر شدید نوسانات بازار قرار دارند، ENS توانسته روند صعودی خود را حفظ کند.

ENS پرسودترین رمزارز بازار در 24 ساعت گذشته

نیهیلس، معامله‌گر حرفه‌ای در بازار دیدگاه مثبتی نسبت به توکن Ethereum Name Service ارائه کرده. به گفته وی، سرمایه‌گذاران ENS می‌خواهند با تداوم روند صعودی، ابتدا قیمت را به سطح 28.84 دلار و بعد 32.30 دلار برسانند.

به نظر می‌رسد بهبودهای ایجاد شده در ENSv2 توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و منجر به رشد قیمت این ارز دیجیتال شده است.

منبع: crypto-news-flash

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.