۸۰۰ میلیون دلار اتریوم به صرافی ها سرازیر شد: سرمایه‌گذاران قصد فروش دارند؟

اتریوم، همچنان تحت فشار فروش شدید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

با توجه به این که ۸۰۰ میلیون دلار ETH به صرافی ها سرازیر شده می‌توان گفت اتریوم، همچنان تحت فشار شدید فروش است. این رمزارز با وجود عملکرد مثبت اخیر خود، همچنان فشار فروشش کمتر نشده. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

با توجه به این که شاهد جریان عظیم ETH در صرافی‌های متمرکز هستیم، می‌توان گفت عملکرد اخیر اتریوم ممکن است منعکس کننده نیت واقعی معامله‌گران و سرمایه‌گذاران نباشد.

بر اساس گزارش‌ها، علیرغم روند مثبت قیمت این ارز دیجیتال در روزهای گذشته، ۸۲۲ میلیون دلار توسط معامله‌گران اتریوم به صرافی‌های مختلف ارسال شده است. اتریوم در دو روز گذشته حدود ۱۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

اتریوم، همچنان تحت فشار فروش شدید

پس از بررسی مجدد این رمزارز، می‌توان گفت اتر نتوانسته است از مرز بالایی یک مثلث نزولی عبور کند و احتمالاً در روزها یا هفته‌های آینده شدیدا سقوط خواهد کرد. پیش از این، اتریوم از سطح حمایت ۱۷۰۰ دلاری خود عقب نشینی کرده و قیمتش شدیدا کاهش یافته بود.

سازماندهی مجدد بلاک‌چین بیکن باعث افزایش ترس شد

پیش از این، زنجیره بیکن، شبکه آزمایشی اتریوم، با یک مشکل جدی در سازمان‌دهی مجدد بلاک مواجه بود که می‌توانست باعث پخش مجدد تمام معاملات DEX، به‌روزرسانی‌های اوراکل و لیکوییدها شود.

از آنجایی که مشکل در شبکه آزمایشی رخ داده است، هیچ آسیبی به طور مستقیم به شبکه اصلی اتریوم وارد نشده است. اما در عین حال، اگر چنین اتفاقی در یک شبکه بزرگ رخ می داد، آسیب ناشی از باگ مستقیماً بر روی کاربران منعکس می‌شد و میلیون‌ها دلار ضرر را به همراه داشت.

با این وجود، برخی از توسعه‌دهندگان اتریوم معتقدند که در آینده با جدی‌تر شدن به‌روزرسانی‌ها و اصلاحات مختلف در شبکه، چنین مشکلی به وجود نخواهد آمد.

منبع: u.today

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.