قیمت توکن HBAR با رشد 35 درصدی، از 0.084 دلار به 0.11 دلار رسید!

رشد 35 درصدی قیمت توکن HBAR
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ اسفند ۱۴۰۲

بیتستان: هدرا (HBAR) توکن بومی بلاک‌چین Hedera، در طول یک هفته بیش از 35 درصد رشد کرده. جالب است بدانید که به دنبال رشد 35 درصدی قیمت توکن HBAR حجم معامله توکن نیز تنها در عرض سه روز 1000 درصد افزایش یافت. آیا این رشد قیمت ادامه خواهد داشت؟ در ادامه با ما همراه باشید.

رشد 35 درصدی قیمت توکن HBAR

هدرا (HBAR)، توکن بومی بلاک‌چین Hedera، در طول یک هفته بیش از 35 درصد رشد کرده. به دنبال این رشد قیمت از سطح 0.084 دلار به قیمت 0.11 دلار رسید. ناگفته نماند که این توکن در 24 ساعت گذشته نیز رشد 8 درصدی را تجربه کرده است.

به گفته یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، شاخص‌های فنی نیز برای این رمزارز روند صعودی را نشان می‌دهند. به گفته این تحلیلگر، قیمت HBAR در دو تا سه هفته آینده به بالای 0.30 دلار خواهد رسید.

رشد 35 درصدی قیمت توکن HBAR

جالب است بدانید که دیگر تحلیلگران بازار نیز نظری همسو با نظر این تحلیلگر دارند. به گفته بسیاری از تحلیلگران، احتمالا HBAR در سال 2024 بالاترین قیمت خود را به ثبت برساند.

تا سال 2025، مشارکت‌های استراتژیک این پلتفرم با دیگر پلتفرم‌ها، نقش مهمی در شکل دادن به مسیر HBAR خواهد داشت و پتانسیل گسترش اکوسیستم این توکن و افزایش کاربردش در بخش‌های مختلف را به دنبال خواهد آورد.

پیش‌بینی می‌شود که این مشارکت‌ها نه تنها دامنه HBAR را گسترش دهند، بلکه موقعیت آن را به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال برتر مستحکم کنند.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.