رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس، مسدودسازی صرافی‌های ارزهای دیجیتال را تکذیب کرد

تکذیب مسدود شدن صرافی‌های ارزهای دیجیتال توسط رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰

روز دوشنبه این هفته یکی از نمایندگان مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه کشور مدعی شد که در حال اجرای طرحی برای مسدودسازی صرافی‌های ارزهای دیجیتال هستیم. اما خبر تکذیب مسدود شدن صرافی‌های ارزهای دیجیتال توسط رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس منتشر شده و اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای انجام این کار ندارند. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

تکذیب مسدود شدن صرافی‌های ارزهای دیجیتال توسط رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه کشور گفته است که خرید و فروش ارزهای دیجیتال باعث خروج ارز از کشور می‌شود. همچنین بیان کرد که خرید و فروش ارزهای دیجیتال دارای اهداف مشخصی بوده است و برای فلج کردن اقتصاد کشور و حذف تسلط بانک مرکزی ایران بر ساختار پولی و مالی کشور طراحی شده‌. او همچنین خرید و فروش این ارزها را کمک به دشمنان دانست.

در ادامه پیشنهاد داده که باید هرچه سریع‌تر جلوی این اتفاق گرفته شود و هرگونه فعالیت و استفاده از این ابزارهای دشمن متوقف شود.

اما به نقل از خبرگزاری خانه ملت مجتبی توانگر، ‏‏رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در توئیتی اعلام کرد:

مجلس هیچ برنامه‌ای برای مسدودسازی ‎رمزارزها ندارد. با فعالیت زیرزمینی و غیرشفاف و همچنین بسته‌شدن رمزارزها مخالفیم. دولت و ‎مجلس به دنبال قانونی‌کردن فعالیت حوزه رمزارزها هستند.

عکس توییت

منبع: icana

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.