انحلال ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه در پی افت شدید قیمت رمزارز بیت‌کوین

انحلال 200 میلیونی بیت‌کوین- بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده، بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته افت شدیدی را تجربه کرده. در پی افت شدید قیمت بیت‌کوین، بیش از 200 میلیون دلار سرمایه در بازار لیکویید شده است. با انحلال 200 میلیون دلار سرمایه به دنبال افت بیت کوین، 75 هزار معامله‌گر متحمل ضررهای زیادی شدند.

انحلال ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه به دنبال افت بیت کوین

با توجه به گزارشات موجود، قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته به شدت کاهش یافته و در حال حاضر در سطح 66 هزار معامله می‌شود. به دنبال این افت قیمت نیز، 200 میلیون دلار سرمایه در بازار لیکویید شد.

با بررسی نمودارهای قیمتی بازار، در یک هفته گذشته روند بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار نزولی بود و آلت‌کوین‌های NEAR، FIL و FET بیشترین افت قیمت را ثبت کرده‌اند.

البته باید توجه داشته باشیم که بیت‌کوین، با روندی نسبتا مثبت هفته قبل را شروع کرده بود و حتی در روز دوشنبه به بالای ۷۰.۰۰۰ دلار رسید. با این حال، در روز سه‌شنبه، با برگزاری جلسه بعدی کمیته فدرال بازار آزاد (FOMC) و پیش‌بینی در مورد رشد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI)، این رمزارز وارد یک روند نزولی شد و قیمت آن تا ۶۶.۰۰۰ دلار پایین آمد.

شواهد نشان می‌دهند که خرس‌ها کاملا بر بازار کنترل دارند و احتمالا قیمت بیت‌کوین را به سطح ۶۵۰۰۰ دلار برسانند. نوسانات موجود در بازار منجر به لیکویید شدن ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه شده. در حال حاضر، نزدیک به ۷۵۰۰۰ معامله‌گر ضررهای به شدت زیادی را تجربه کرده‌اند.

انحلال 200 میلیونی بیت‌کوین- بیتستان

در بین 10 رمزارز برتر بازار، سولانا با ۳ درصد کاهش روبه رو بوده و قیمت آن نیز به سطح ۱۴۳ دلار رسیده. DOGE و SHIB نزدیک به ۵ درصد کاهش قیمت داشتند و در همین حین AVAX ،DOT و ADA حدود ۲ الی ۴ درصد افت قیمت را ثبت کردند.

TON علیرغم دیگر آلت‌کوین‌ها توانسته یک رشد ۳ درصدی را ثبت کند و خود را به سطح ۸ دلار برساند. UNI نیز مانند TON یک رشد 3.5 درصدی را تجربه کرده و به سطح ۱۱ دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.