قرارداد جدید Crypto.com با MBA و حمایت فیلادلفیا از NFTها

حمایت فیلادلفیا از NFTها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ مهر ۱۴۰۰

NFTها بعد از در نوردیدن دنیای هنر، این بار به دنیای ورزش آن هم ورزش محبوب بسکتبال ورود کرده‌اند. به تازگی خبری منتشر شده که تیم بسکتبال فیلادلفیا با Crypto.com برای حمات از NFTها قرارداد همکاری امضا کرده است. با بیتستان همراه باشید تا به صورت کامل به خبر حمایت فیلادلفیا از NFTها بپردازیم.

حمایت فیلادلفیا از NFTها

تیم بسکتبال فیلادلفیا ۷۶ers پس از ثبت نام در Crypto.com به عنوان حامی NFTها معرفی شد. کسب و کار رمزارزها امسال چندین قرارداد همکاری با تیم‌های ورزشی امضا کرده است، زیرا به نظر می‌رسد محبوبیت آن در بین توده‌های عمومی مردم بیشتر می‌شود. تیم NBA Philadelphia 76ers به ​​عنوان حامی رسمی NFTها، روی پیراهن خود نام صرافی و خدمات Crypto.com را حک خواهد کرد.

در توییتی مربوطه آمده است:

“تیم رویایی در حال ساخت است. Crypto.com و ۷۶ers یک همکاری چند ساله را شروع خواهند کرد. همکاری رسمی پلتفرم Cryptocurrency و تیم NFT 76ers در راه است.”

این قرارداد همکاری، اولین قرارداد همکاری Crypto.com در NBA خواهد بود. Crypto.com از طریق برنامه مبادله رمزنگاری، ویزا کارت Crypto.com و کیف پول DeFi به حدود ۱۰ میلیون مشتری در سراسر جهان خدمت رسانی می‌کند. Crypto.com NFT بهترین پلت فرم برای جمع آوری و تجارت NFT است که با دقت در دنیای هنر، طراحی، سرگرمی و ورزش ورود کرده است.

در سوی دیگر، فیلادلفیا ۷۶ers یکی از مشهورترین تیم‌هایی است که حق رای دادن در انجمن ملی بسکتبال را داراست. این تیم دارای رکورد سه قهرمانی جهان، ۹ نایب قهرمانی و ۵۱ بار رسیدن به پلی آف در ۷۲ فصل بوده است.

کریس هک ، رئیس بخش امور تجاری ۷۶ers خاطر نشان کرد:

“ما از شروع یک همکاری بلند مدت با چنین کمپانی سطح بالایی (Crypto.com) کمپانی که ما را برای رسیدن به هدف بزرگی یاری می‌رساند، بسیار خوشحال هستیم.”

وی افزود:

“Crypto.com در بافت هویتی ما بافته می‌شود و با هم، چشم انداز نحوه ادغام رمزنگاری در ورزش را تغییر خواهیم داد. ما همچنین از مهارت جهانی Crypto.com برای رونمایی از اولین NFT خود استفاده خواهیم کرد. “

هر چهار نسخه لباس ۷۶ers در فصل آینده، دارای علامت Crypto.com در شانه سمت چپ خود خواهند بود.

در این قرارداد ذکر شده که Crypto.com در بیلبورد ورزشگاه خانگی تیم فیلادلفیا تبلیغ خواهد شد، در ۷۶ers Fan Hub حضور می‌یابد و یک مدرسه برای آموزش طرفداران تیم در زمینه ارزهای رمزنگاری شده ایجاد می‌کند.

Crypto.com قبلاً با سازمان‌ها و برندهای درجه یک از جمله فرمول ۱، UFC، پاری سن ژرمن و غیره همکاری کرده است.

منبع خبر: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.