رشد ۲۰ درصدی قیمت نات کوین: آیا روند صعودی آلت سیزنی شروع شده است؟

رشد ۲۰ درصدی قیمت نات کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ مهر ۱۴۰۳

بیتستان: Notcoin در حال حاضر یکی از پربازده‌ترین ارزهای دیجیتال است و قیمت آن به لطف شکست الگوی گوه نزولی و افزایش فشار خرید، ۲۰ درصد رشد کرده است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که قیمت این ارز دیجیتال به محدوده‌ی ۰.۰۱۲ تا ۰.۰۱۴ دلار برسد؛ اما آیا رشد ۲۰ درصدی قیمت نات کوین و رسیدن به سطوح قیمتی بالاتر ادامه خواهد داشت؟

رشد ۲۰ درصدی قیمت نات کوین

نات‌کوین (NOT) امروز یکی از سه رمزارزی بود که بیشترین رشد را داشتند. قیمت این رمزارز ۲۰ درصد افزایش یافته و به موجب این افزایش قیمت، حجم معاملات آن نیز ۷۱ درصد بیشتر شده است، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران در حال خرید NOT هستند. در حال حاضر، نات کوین با قیمت ۰.۰۱۰۵۴ دلار معامله می‌شود.

شلدن اسنایپر و علی چارتز، دو تحلیلگر برجسته در X، در مورد این روند نظر داده‌اند و شاخص‌های کلیدی را برجسته کرده‌اند که نشان می‌دهد Notcoin ممکن است در مسیر یک روند صعودی قرار داشته باشد. با افزایش قیمت، سرمایه‌گذاران چشم به سطوح بالاتر بعدی دارند و علاقه‌ی سرمایه‌گذاران به خرید و فروش آن در حال افزایش است.

رشد ۲۰ درصدی قیمت نات کوین

طبق تحلیل علی، عملکرد فعلی قیمت نشان‌دهنده‌ی شکست یک الگوی گوه نزولی است، یک ساختار فنی که اغلب نشان‌دهنده‌ی معکوس شدن روند نزولی است. نمودار NOT نشان می‌دهد که شاخص SuperTrend یک سیگنال خرید داده، از این رو احتمال می‌رود قیمت NOT برای یک رالی آماده شود.

رشد ۲۰ درصدی قیمت نات کوین

شلدن نیز در نمودار NOT خود دو منطقه مقاومت اصلی را شناسایی کرد. اولین مورد، سطح ۰.۰۱۲۹ دلار است و می‌تواند یک نقطه عطف کلیدی برای خریداران باشد. اگر این سطح شکسته شود، قیمت تا مقاومت بعدی ۰.۰۱۸۴ دلار رشد می‌کند.

با توجه به شکست الگوی گوه نزولی و سیگنال خرید سوپرترند، Notcoin برای یک رالی بالقوه آماده است و به سمت سطوح قیمتی بالاتر حرکت می‌کند.

منبع: captainaltcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.