پیش بینی رشد ۱۰ هزار درصدی سولانا: آیا قیمت SOL از ETH پیشی خواهد گرفت؟

پیش بینی رشد ۱۰ هزار درصدی سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: سولانا با رشد چشمگیری که در چند روز اخیر داشت، موفق شد به سطح 32 دلار صعود کند و مورد توجه سرمایه‌گذاران زیادی قرار بگیرد. از طرفی، پیش‌بینی‌های زیادی در مورد این رمزارز منتشر شده. به عنوان مثال، تحلیلگران شرکت VanEck پیش بینی رشد ۱۰ هزار درصدی سولانا را مطرح کرده‌اند؛ اما آیا واقعا این رمزارز موفق می‌شود به سطوح بالاتر دست یابد و رشد کند؟

پیش بینی رشد ۱۰ هزار درصدی سولانا

تحلیلگران شرکت VanEck، اخیرا پیش بینی جالبی را در مورد قیمت سولانا مطرح کرده‌اند. به گفته این تحلیلگران، قیمت سولانا تا سال 2030 از 9/81 دلار به 3,211.28 دلار خواهد رسید. به عبارتی تا سال 2030 قیمت سولانا حدود 10,600 درصد رشد می‌کند.

به گفته این تحلیلگران تا هفت سال آینده سولانا تبدیل به اولین بلاک‌چینی می‌شود که پروژه‌های مختلف دیفای در آن اجرا شده و از این نظر در سطح صنعت کریپتو، پیشتاز خواهد بود.

بر اساس این پیش‌بینی فاصله بین اتریوم و سولانا نیز در بازه زمانی هفت ساله کمتر و کمتر خواهد شد.

پیش بینی رشد ۱۰ هزار درصدی سولانا

سولانا به عنوان یکی از رمزارزهای برتر بازار، از ابتدای سال تاکنون بیش از 200 درصد رشد کرده. ناگفته نماند که در حال حاضر کل ارزش قفل شده پروژه‌های دیفای در شبکه سولانا به 378 میلیون دلار می‌رسد. البته باید توجه داشته باشید که با وجود این رشد چشمگیر در طول یک سال اخیر، همچنان احتمال افت قیمت هم وجود دارد و باید محتاطانه عمل کرد.

منبع: cointelegraph

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.