توکن Floki، محبوب‌ترین دارایی رمزنگاری جهان: ارزش کل قفل شده FlokiFi تقریبا ۱۰۰ درصد رشد کرد

رشد ۱۰۰ درصدی ارزش کل قفل شده FlokiFi
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ اسفند ۱۴۰۱

بیتستان: ارزش قفل شده‌ی FlokiFi در ماه فوریه تقریباً ۱۰۰ در صد افزایش یافت. در همین راستا در یک ماه گذشته شاهد سه برابر شدن قیمت این رمزارز هم بودیم که نشانه‌ی بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران آن است. باید به این نکته نیز اشاره کرد که رشد ۱۰۰ درصدی ارزش کل قفل شده FlokiFi باعث شده این رمزارز از لحاظ محبوبیت از توکن‌های بزرگی مانند بیت‌کوین و Shiba Inu پیشی گرفته و در جایگاه اول قرار گیرد.

رشد ۱۰۰ درصدی ارزش کل قفل شده FlokiFi

توکن Floki به محبوب‌ترین دارایی رمزنگاری جهان تبدیل شد. فلوکی با پیشی گرفتن از غول‌هایی مانند بیت‌کوین (BTC) و Shiba Inu توانست جایگاه اول را در فهرست ارزهای دیجیتال پرطرفدار Binance به دست آورد.

رشد ۱۰۰ درصدی ارزش کل قفل شده FlokiFi

این میم‌کوین در چند هفته گذشته تبلیغات گسترده‌ای انجام داده که به افزایش محبوبیت آن کمک زیادی کرده است. قیمت FLOKI پس از لیست شدن در KuCoin، بیش از ۳۵ درصد افزایش یافت. البته فلوکی پس از اینکه در NovaDAX، یکی از صرافی‌های برجسته برزیل، لیست شد، در بازار آمریکای جنوبی نیز نفوذ خود را گسترش داد.

رشد شدید TVL توکن FLOKI

برخلاف آنچه که در سایر میم‌کوین‌ها دیده می‌شود، رشد فلوکی توسط عوامل بنیادی قوی و با برنامه‌ریزی درست پیش رفته. داده‌های DeFiLlama نشان می‌دهند که ارزش کل قفل شده (TVL) FlokiFi، از ابتدای فوریه تقریباً ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

TVL توکن FLOKI رشد شدیدی کرده

طبق داده‌ها، FlokiFi به کاربران خود اجازه می‌دهد دارایی‌های رمزنگاری از جمله توکن‌های استخر نقدینگی (LP) و NFTهای خود را قفل کنند. البته با وجود این که TVL این شدیدا رشد کرده، ولی فعالیت زنجیره‌ای آن کاهش یافته است. از زمان انتشار خبر فهرست شدن این توکن در KuCoin، آدرس‌های فعال روزانه و تعداد تراکنش‌های FLOKI به شدت کاهش یافته که نکته‌ای نگران کننده هستند.

TVL توکن FLOKI رشد شدیدی کرده

جامعه FLOKI انتظار یک محرک قوی اقتصادی کلان را دارند تا دوباره احساسات سرمایه‌گذاران حول این توکن را برانگیخته کند و باعث افزایش حجم معاملات شود. به احتمال زیاد، لیست شدن این توکن در صرافی بزرگی مثل Binance می‌تواند راه را برای FLOKI هموار کند.

منبع: ambcrypto

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.