پیش‌بینی رشد ۱۹ هزار درصدی قیمت میم‌کوین PEPEPEAS: آیا قیمت واقعا افزایش می‌یابد؟

پیش بینی رشد 19 هزار درصدی میم کوین PEPEPEAS
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ شهریور ۱۴۰۳

بیتستان: به گفته‌ی یکی از تحلیلگران برجسته بازار، توکن جدیدی با نام Peasant Pepe (PEPEPEAS) که بر روی شبکه سولانا راه‌اندازی شده، ممکن است قبل از لیست شدن در چندین صرافی متمرکز و معتبر، بیش از ۱۹ هزار درصد رشد کند. به دنبال پیش بینی رشد ۱۹ هزار درصدی میم کوین PEPEPEAS، احتمال دارد توجه سرمایه‌گذاران به توکن جدید سولانا بیشتر از پیش جلب شود.

پیش بینی رشد ۱۹ هزار درصدی میم کوین PEPEPEAS

پیش‌بینی شده میم‌کوین Peasant Pepe (توکن جدید شبکه سولانا) قبل از لیست شدن در چند صرافی معتبر متمرکز، ۱۹ هزار درصد رشد قیمت را تجربه کند.

در همین راستا ممکن است سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازار، با افزایش فشار خرید بازار، منجر به افزایش قیمت آن شده و سرمایه‌گذاران این رمزارز نیز مانند سرمایه‌گذاران اولیه SHIB و DOGE، سود قابل توجهی را برداشت کنند.

در حال حاضر توکن Peasant Pepe تنها از طریق صرافی‌های غیرمتمرکزی نظیر Jup.ag و Raydium.io در شبکه سولانا قابل خریداری است.

با لیست شدن قریب‌الوقوع این ارز دیجیتال در صرافی‌های متمرکز، ممکن است مخاطبان بسیاری پیدا کند که منجر به ورود سرمایه و افزایش قابل توجه قیمت آن شود.

با این وجود، باید در نظر داشت که توکن Peasant Pepe فاقد هرگونه کاربرد و ارزش ذاتی است و دلیل افزایش قیمت آن صرفا علاقه‌ی زیاد سرمایه‌گذاران خواهد بود. در هر حال، احتمال بازدهی بالا، نوسانات قیمت و ریسک‌های سرمایه‌گذاری وجود دارد.

منبع: cryptointelligence

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.