خبر خوب برای دارندگان pepe: این میم‌کوین ۲۸ درصد افزایش یافت!

افزایش ۲۸ درصدی قیمت PEPE- بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ خرداد ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به داده‌های منتشر شده، با افزایش قیمت بیت‌کوین، تمامی میم‌کوین‌ها از جمله پپه (PEPE) نیز روند صعودی به خود گرفته‌اند. به گفته برخی از فعالان بازار، افزایش ۲۸ درصدی قیمت PEPE با گمانه‌زنی در مورد تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر اتریوم در ایالات متحده مرتبط است.

افزایش ۲۸ درصدی قیمت PEPE

با توجه به داده‌های coinmarketcap، میم‌کوین Pepe با ۲۸ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، به بالاترین سطح خود یعنی 0.00001365 دلار رسیده. این افزایش قیمت با گمانه‌زنی در مورد تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر اتریوم در ایالات متحده مرتبط است.

متیو هایلند، PEPE را به عنوان بهترین گزینه برای معاملات مرتبط با ETFهای اتریوم معرفی کرد که نشان‌دهنده‌ی خوش‌بینی در بازار است. یک معامله‌گر ناشناس به نام «Plazma» با وجود نوسانات احتمالی، مسیر صعودی متداومی را برای PEPE پیش‌بینی کرده و انتظار افزایش ۲ تا ۳ برابری قیمت آن را در هفته‌های آینده وجود دارد.

بهره‌ی باز پپه با رشد ۴۰ درصدی به سطح ۱۷۲٫۹۶ میلیون دلار رسیده که نشان دهنده افزایش اعتماد معامله‌گران به خرید این میم‌کوین است.

افزایش ۲۸ درصدی قیمت PEPE- بیتستان

در حالی که PEPE در میان ۱۰ میم‌کوین برتر از نظر رشد قیمت پیشرو بود، سایر میم‌کوین‌ها مانند BONK (BONK) ،Floki (FLOKI) و Book of Memes (BOME) نیز طی هفته گذشته شاهد افزایش قابل توجه قیمت بودند و این موضوع بیانگر احساسات صعودی در کل بازار میم‌کوین‌ها است.

منبع: cryptotimes

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.