صرافی بایننس ۴۵۰ میلیون دلار از وجوه دزدیده شده Curve Finance را بازیابی کرد!

بازیابی ۴۵۰ میلیون دلار از وجوه دزدیده شده Curve Finance توسط بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

بیتستان: چهار روز پیش پلتفرم Curve Finance مورد هدف هکرها قرار گرفت و بیش از ۵۷۰ میلیون دلار ربوده شد. بر اساس گزارشات اخیر، چانگ پنگ ژئو مدیر عامل صرافی بایننس اعلام کرده که ۴۵۰ میلیون دلار از وجوه دزدیده شده را بازیابی کرده است. در ادامه جزئیات بیشتری در مورد بازیابی ۴۵۰ میلیون دلار از وجوه دزدیده شده Curve Finance توسط بایننس را بیان خواهیم کرد.

بازیابی ۴۵۰ میلیون دلار از وجوه دزدیده شده Curve Finance توسط بایننس

بر اساس گزارشات ارائه شده، درست چهار روز پیش پلتفرم Curve Finance مورد هدف هکرها قرار گرفت. در این حمله بیش از ۵۷۰ میلیون دلار از پروتکل‌های DeFi پروژه ربوده شد. بر اساس گزارشات اخیر، چانگ پنگ ژئو مدیر عامل صرافی بایننس اخیرا با انتشار توییتی اعلام کرد که ۴۵۰ میلیون دلار از وجوه دزدیده شده را بازیابی کرده است.

چانگ پنگ ژئو در توییت منتشر شده نوشت:

همانطور که می‌دانید، پلتفرم Curve Finance مورد هدف هکرها قرار گرفته بود. هکرها یک قرارداد مخربی را در صفحه اصلی این پلتفرم قرار داده و زمانی که قربانی آن را تایید می‌کرد، دارایی موجود در کیف پول آن‌ها به سرقت می‌رفت. تاکنون بیش از ۵۷۰ میلیون دلار دزدیده شده است. ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

گفتنی است که علاوه بر نظارت صرافی بایننس بسیاری دیگر از صرافی‌ها مانند Fixedfloat نیز تحقیقاتی را انجام می‌دهند. سه روز پس از این هک مدیر عامل صرافی بایننس اعلام کرد که ۸۳ درصد (۴۵۰ میلیون دلار) از وجوه دزدیده شده، بازیابی شده است.

چانگ پنگ ژئو روز جمعه در توییتی نوشت:

بایننس ۸۳ درصد از وجوه دزدیده شده را بازیابی کرده که معادل ۴۵۰ میلیون دلار است. ما در تلاش هستیم تا این وجوه را به کاربران بازگردانیم.

منبع: news.bitcoin

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.