به دنبال دستگیری پاول دورف، قیمت تون‌کوین بیش از 18 درصد افت کرد!

سقوط آزاد تون کوین به دنبال دستگیری پاول دورف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ شهریور ۱۴۰۳

بیتستان: با توجه به گزارشات منتشر شده از سوی coindesk، تون‌کوین در 24 ساعت گذشته، 18 درصد افت قیمت داشته و حال حاضر در محدوده 5.46 دلار معامله می‌شود. سقوط آزاد تون کوین به دنبال دستگیری پاول دورف، رخ داده. بر اساس گزارشات منتشر شده، دورف در کشور فرانسه توسط نیروهای امنیتی این کشور دستگیر شده است.

سقوط آزاد تون کوین به دنبال دستگیری پاول دورف

coindesk مطرح کرد که افت 18 درصدی قیمت تون‌کوین و رسیدن آن به سطح 5.46 دلار به دنبال دستگیری پاول دورف (مدیرعامل تلگرام) رخ داده است.

بر اساس گزارشات موجود، عدم نظارت پلتفرم تلگرام و دورف به مسئله قاچاق مواد مخدر، تولید محتواهای ناهنجار، کلاهبرداری و عدم همکاری این پیامرسان با مجریان قانون از مهم‌ترین دلایل صدور حکم بازداشت دورف هستند.

در همین حال، ایلان ماسک با انتشار پستی در X، خواستار آزادی سریع دورف شد و در سوشال مدیا نیز هشتگ آزادی پاول دورف به شدت ترند شده است.

سقوط آزاد تون کوین به دنبال دستگیری پاول دورف

منبعی با رسانه TF1 مصاحبه و مطرح کرده که تلگرام برای سال‌ها به یک فضای امن برای گروه‌های جنایتکار سازمان‌یافته تبدیل شده است. همین منبع از سفر پاول دورف به فرانسه اظهار تعجب کرد و در ادامه افزود وی می‌دانست که در فرانسه تحت تعقیب است.

دستگیری مدیر عامل تلگرام توسط رسانه‌هایی نظیر BBC و رویترز نیز تأیید شده است و تا این لحظه جزئیات دقیقی از اقدامات تیم حقوقی تلگرام برای آزاد شدن مدیر عامل‌شان در دست نیست.

منبع: coindesk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.