خبر خوب برای دارندگان اتریوم: این رمزارز 10 درصد رشد کرد!

رشد ۱۰ درصدی قیمت اتریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آبان ۱۴۰۲

بیتستان: قیمت اتریوم بیش از 10 درصد افزایش یافته و از مقاومت 2000 دلار فراتر رفته است. به دنبال رشد 10 درصدی قیمت اتریوم تحلیلگران بازار نیز بیان کردند در صورت ادامه دار بودن این رشد، احتمالا باید منتظر شکسته شدن مقاومت 2200 دلار نیز باشیم.

رشد 10 درصدی قیمت اتریوم

بر اساس داده‌های منتشر شده، قیمت اتریوم روند صعودی جدیدی را آغاز کرده و توانسته به بالاترین سطح هفت ماه اخیر خود برسد. این رمزارز موفق شد با این رشد ناگهانی، از مقاومت 2000 دلار نیز عبور کند.

به عنوان یک نکته‌ی جالب، قیمت اتریوم طی 24 ساعت اخیر 10 درصد افزایش یافته، در حالی که قیمت بیت‌کوین فقط 3 درصد رشد کرده است.

در حال حاضر، اتریوم در محدوده‌ی 2,106 دلار معامله می‌شود. شایان ذکر است که بالاترین قیمت ثبت شده اتریوم در هفته گذشته 2,137 دلار بود. به گفته تحلیلگران احتمالا این رشد ادامه‌دار خواهد بود.

رشد ۱۰ درصدی قیمت اتریوم

بر اساس گزارشات ارائه شده، این رشد ناشی از اعلام اخباری مبنی بر فهرست شدن صندوق ETF  اتریوم در پلتفرم Blackrock بوده است.

سطح مقاومت بعدی این رمزارز، 2137 دلار است که اهمیت زیادی دارد در صورت عبور از آن، می‌توان انتظار داشت که مقاومت 2150 دلار نیز بشکند. در صورت عبور از این دو سطح ذکر شده، رشد قیمت ادامه خواهد داشت و اتریوم می‌تواند با قدرت زیادی از سطح 2200 دلار نیز عبور نماید.

به گفته تحلیلگران بازار، اگر اتریوم نتواند از سطح مقاومت 2137 دلار عبور کند، احتمال افت قیمت نیز وجود دارد. درصورت افت قیمت، این رمزارز در محدوده‌ی 2115 دلار معامله خواهد شد.

منبع: coindesknewsbtc

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.