رشد ۱۰۰ درصدی قیمت توکن api3: روند صعودی ادامه‌دار خواهد بود؟

رشد ۱۰۰ درصدی قیمت توکن api3
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ دی ۱۴۰۲

بیتستان: ارز دیجیتال API3 که یکی از آلت‌کوین‌های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است، در 24 ساعت گذشته بیش از 100 درصد رشد کرده. به دنبال رشد ۱۰۰ درصدی قیمت توکن api3 ارزش بازار آن نیز افزایش یافت و به 260 میلیون دلار رسید. اما دلیل اصلی این رشد ناگهانی چه بود؟

رشد ۱۰۰ درصدی قیمت توکن api3

توکن API3 که به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو شناخته می‌شود، بیش از 100 درصد در 24 ساعت گذشته رشد کرده. به دنبال این رشد، قیمت توکن به 3.05 دلار رسید و ارزش بازار آن نیز تا 260 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. در حال حاضر نیز این توکن در محدوده‌ی 2.72 دلار معامله می‌شود.

شایان ذکر است که با این رشد حجم معاملات توکن نیز افزایش شدیدی داشته و به 343 میلیون دلار رسیده. یکی از تحلیلگران بازار که با نام Sell When Over شناخته می‌شود، چندین دلیل این رشد را مطرح کرده است.

با توجه به گزارشات ارائه شده، DWF (جدیدترین شرکت سرمایه‌گذاری در بازار) یک وام 15 میلیون دلاری را برای این پروژه در نظر گرفته که موجب شده قیمت شدیدا رشد کند.

رشد ۱۰۰ درصدی قیمت توکن api3

یکی دیگر از تحلیلگران بازار به عبور قیمت این توکن از سطح مقاومت قبلی خود اشاره کرده است.

علیرغم این رشد چشمگیر امکان دارد روند توکن API3 در آینده تغییر کند و وارد فاز نزولی و اصلاحی شود. با این حال، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران در تلاش هستند تا قیمت توکن API3 را به 4 دلار برسانند تا سود بیشتری به دست آورند.

منیع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.