این تغییرات ساختاری باعث رشد شدید قیمت توکن دایمنشن (DYM) شدند

رشد 11 درصدی قیمت DYM
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ تیر ۱۴۰۳

بیتستان: با رشد قیمت بیت‌کوین، بسیاری از آلت‌کوین‌های بازار نیز روند صعودی به خود گرفتند. یکی از این رمزارزها، توکن بومی شبکه دایمنشن بود. این ارز دیجیتال که با نماد DYM شناخته می‌شود، در 24 ساعت گذشته بیش از 11 درصد رشد کرده و تحلیلگران امیدوارند روند صعودی آغاز شده به دنبال این رشد 11 درصدی قیمت DYM، همچنان تداوم داشته باشد.

رشد 11 درصدی قیمت DYM

DYM توکن بومی شبکه دایمنشن پس از افت شدیدی که تجربه کرده بود، توانست امروز یک روند صعودی را آغاز و 11 درصد رشد کند. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 2.03 دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که همزمان با این رشد قیمت، حجم معاملات آن نیز 86 درصد افزایش یافته و به 114 میلیون دلار رسیده. همین رشد نشان می‌دهد که علاقه سرمایه‌گذاران به توکن دایمنشن بیشتر شده است.

تیم Dymension عرضه Dymension Name Service (DymNS) را اعلام کرد که یک رابط کاربری جدید برای تعاملات بدون مشکل رمزنگاری ایجاد می‌کند.

این سرویس نام‌های کاربری قابل خواندن توسط انسان را به شبکه Dymension می‌آورد، مشابه کاری که Ethereum Name Service (ENS) برای شبکه خود انجام داد. به گفته‌ی فعالان بازار دلیل اصلی رشد 11 درصدی، همین تغییر کاربردی بود.

به دنبال این رشد، بسیاری از تحلیلگران بازار نیز بیان کردند احتمال ادامه‌دار بودن روند صعودی ارز دیجیتال دایمنشن بسیار بالا است.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.