رشد ۱۲ درصدی قیمت توکن CRV: دلیل این رشد ناگهانی چیست؟

رشد ۱۲ درصدی قیمت توکن CRV: دلیل این رشد ناگهانی چیست؟
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ مهر ۱۴۰۲

بیتستان: بر اساس گزارشاتی که ارائه شده، توکن CRV به طور ناگهانی ۱۲ درصد رشد کرده. به گفته فعالان بازار ارزهای دیجیتال، رشد ۱۲ درصدی قیمت توکن CRV ناشی از جمع آوری بیش از ۱۹ میلیون دلار از این توکن توسط یک نهنگ است. آیا این روند صعودی با وارد شدن نهنگ‌های دیگر به بازار، شدت خواهد گرفت؟

رشد ۱۲ درصدی قیمت توکن CRV

یکی از نهنگ‌های توکن CRV که با نام CRV Whale Accumulation شناخته می‌شود، بیش از ۱۹ میلیون دلار از این توکن را جمع آوری و در کیف پول Convex ذخیره کرده است.

به دنبال جمع آوری این مقدار توکن CRV، قیمت این ارز دیجیتال حدود ۱۲ درصد رشد کرد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که حجم تراکنش‌های این توکن نیز به ۵ میلیون دلار رسیده است.

جالب است بدانید که تنها شش ساعت پیش، نهنگ CRV Whale Accumulation حدود ۵/۱۲ میلیون دلار توکن CRV به ارزش تقریبی ۲/۷ میلیون دلار، از صرافی بایننس برداشت کرد. بر اساس گزارشات، این نهنگ تنها در عرض سه روز، ۱۹ میلیون توکن CRV برداشت کرده است.

رشد ۱۲ درصدی قیمت توکن CRV

به گفته‌ی فعالان بازار، ذخیره توکن‌های CRV در کیف پول Convex، نشان دهنده اعتماد قوی این نهنگ به آینده توکن CRV است. این حرکت، تاثیر قابل توجهی بر قیمت توکن گذاشته و موجب شده تا قیمت CRV بیش از ۱۲ درصد افزایش پیدا کند.

شایان ذکر است که در هفت ساعت گذشته، یکی دیگر از نهنگ‌های این توکن که با نام ۰xEfb8 شناخته می‌شود، حدود ۵/۷۸ میلیون دلار توکن CRV دیگر را نیز از صرافی بایننس برداشت کرده. است.

رشد ۱۲ درصدی قیمت توکن CRV

در مقابل، نهنگی که با نام “۰x171c” شناخته می شود، مبلغ قابل توجه ۱,۹۲۷,۷۷۶ دلار CRV به ارزش ۹۹۸,۹۷۳ دلار را به بایننس منتقل کرده و احتمال داده می‌شود توکن‌های خود را بفروشد.

رشد ۱۲ درصدی قیمت توکن CRV

طبق گزارشات ارائه شده توسط Lookinchian، پس از افزایش ۱۲ درصدی قیمت CRV دلار، مایکل اگوروف ۲۳/۲۶ میلیون دلار CRV (معادل ۱۲/۳ میلیون دلار) را به Silo منتقل کرد.

منبع: coincu

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.