خبر خوب برای دارندگان HNT: این توکن 12 درصد رشد کرد!

افزایش 12 درصدی قیمت HNT
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت توکن HNT در 24 ساعت گذشته 12 درصد رشد کرد و به سطح ۶.۷۹ دلار رسید. به دنبال افزایش 12 درصدی قیمت HNT حجم معاملات این توکن نیز 56 درصد بیشتر شده و به ۲۵.۲ میلیون دلار رسیده است.

افزایش 12 درصدی قیمت HNT

هلیوم، یک شبکه‌ی مبتنی بر بلاک‌چین که برای اینترنت اشیا طراحی شده، در صبح روز ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) ۱۲ درصد رشد کرد و به یکی از پیشتازان بازار کریپتو تبدیل شد.

طبق داده‌های سایت crypto.news، به دنبال این رشد قیمت هلیوم (HNT) به ۶.۷۹ دلار رسید. حجم معاملات روزانه‌ی این دارایی دیجیتال نیز ۵۶ درصد افزایش یافته و به حدود ۲۵.۲ میلیون دلار رسیده است.

افزایش 12 درصدی قیمت HNT

این رشد در حالی رخ داده که بیت‌کوین ۴ درصد افت کرده و در بازار جهانی ارزهای دیجیتال بیش از ۱۵۶.۴ میلیون دلار سرمایه لیکوئید شده است. به گفته‌ی فعالان بازار، با وجود این بهبود، قیمت HNT هنوز ۸۸ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی ۵۵.۲ دلاری خود که در نوامبر ۲۰۲۱ ثبت کرده بود، قرار دارد.

شرکت Helium Inc که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شده، یک شبکه جهانی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین را برای ارتباطات بی‌سیم در دستگاه‌های اینترنت اشیا توسعه داده است.

این شبکه به عنوان جایگزینی مقیاس‌پذیر و مقرون به صرفه برای خدمات مخابراتی سنتی عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد از طریق هات‌اسپات‌ها، شبکه ایجاد کنند.

افزایش اخیر قیمت هلیوم پس از اعلام همکاری این شرکت با دو شرکت بزرگ مخابراتی آمریکایی رخ داد. این شرکت‌ها در حال آزمایش انتقال ترافیک موبایل خود به شبکه هلیوم هستند که می‌تواند به سوی زیرساخت‌های شبکه‌ای غیر متمرکزتر حرکت کند. هلیوم اکنون با قیمت ۶.۷۷۲۲ دلار معامله می‌شود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) که در سطح ۶۶.۲۴ قرار دارد، به آستانه اشباع خرید ۷۰ نزدیک می‌شود و نشان‌دهنده احتمال بازگشت قیمت به دلیل فشار بازار است. با این حال، تحلیلگران بازار همچنان به آینده هلیوم خوش‌بین هستند.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.